Counter strike 1.6

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

ww

Counter strike 1.6

Indlæg af ww »

Hej,
nogen der kan skaffe counter strike 1.6 uden steam aktivering ?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

argh.. havde en side i mine foretrukne hvor du ka downloade de fleste normale steam spil uden at starte steam for at spille dem..

har bare mistet den.. men mener jeg har fået linket herinde fra.. er ik sikker.. ellers fik jeg det på www.projectw.org
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Når Feffe ser det her river han arme og ben af jer! Og bagefter kommer YaKuZa_MaB og skære jeres diller til blods.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

I hvert fald chreddy's.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:I hvert fald chreddy's.
Hvis den ikke allerede er skåret af, af andre oversager! :) :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

amh skrev:
Heh, rolig nu. Ingen grund til at gå efter knægten i andre tråde end dem hvor personen skriver for han tænker :wink:

Angående topic, så koster spillet kun $9.98. Det synes jeg er ret billigt for noget god underholdning. Og så er man sikker på at kunne spille på en hvilken som helst server. Det synes jeg da lige skal overvejes :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
naRf

Indlæg af naRf »

QrazyLeg skrev:Heh, rolig nu. Ingen grund til at gå efter knægten i andre tråde end dem hvor personen skriver for han tænker :wink:

Angående topic, så koster spillet kun $9.98. Det synes jeg er ret billigt for noget god underholdning. Og så er man sikker på at kunne spille på en hvilken som helst server. Det synes jeg da lige skal overvejes :)
Er spillet ikke bare gratis? Hvis man bare går ind og downloader det på Steampowered og fikser en account, og vupti sidder man til CPL :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

No clue. Kiggede bare lige i prislisten...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
mickon

Indlæg af mickon »

naRf skrev:Er spillet ikke bare gratis? Hvis man bare går ind og downloader det på Steampowered og fikser en account, og vupti sidder man til CPL :)
tjoh det kan man vel godt sige.. en account er gratis... men du skal betale for de spil du vil have på den.. medmindre du har en god ven, som har nogle ekstra accounts, eller lignende selvfølgelig.
i'm the juggernaut, BITCH!
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Down1 skrev:Når Feffe ser det her river han arme og ben af jer! Og bagefter kommer YaKuZa_MaB og skære jeres diller til blods.
jeg sad faktisk og havde halvt skrevet et indlæg hvor jeg nok fik likvideret hele ww familie og venner... men slettede det hele og rystede på hovedet og tænkte mit.

Desuden fald mig også ind at der forhåbentlig var en grund til at hente spillende uden om steam, nemlig noget med at spille uden internet eller lign, så jeg droppede den negative ide.
ww

Indlæg af ww »

Ja skal nemlig bare stå som lan server.. har dog løst prob
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

QrazyLeg skrev:
amh skrev:
Heh, rolig nu. Ingen grund til at gå efter knægten i andre tråde end dem hvor personen skriver for han tænker :wink:

alså jeg skrev det ik fordi jeg henter gratis steam spil.. for det gør jeg ik.. bare lige så i ved det
mickon skrev:
naRf skrev:Er spillet ikke bare gratis? Hvis man bare går ind og downloader det på Steampowered og fikser en account, og vupti sidder man til CPL :)
tjoh det kan man vel godt sige.. en account er gratis... men du skal betale for de spil du vil have på den.. medmindre du har en god ven, som har nogle ekstra accounts, eller lignende selvfølgelig.
du ka bare købe Half-Life 2.. så ka du downloade alle de der Counter-Strike, Half-Life 1 osv. gratis og lovligt..
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

ww skrev:Ja skal nemlig bare stå som lan server.. har dog løst prob
så var det jo godt jeg var diplomatisk... :D
BenaxD
Geografisk sted: Til højre for Kebab'en

Indlæg af BenaxD »

Jeg har en sidde hvor du kan hente 1,6 source og alle dem, men det står på Russikse eller noget . men ik så svært at finde rundt i. http://baltgames.lv/v2/downloads/1/
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Det var et gammelt topic og finde frem :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
BenaxD
Geografisk sted: Til højre for Kebab'en

Indlæg af BenaxD »

Haha ja men jeg ledte selv efter en nonsteam, og så søgte jeg først her med så i os havde haft det problem, og så fandt jeg det og ville lige smide linket op ;).
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

For at spille CS skal i ha' Half Life. CS Steam koster ikke noget men i skal ha' en cd-key fra Half Life. Det kan man finde til en 50'er og så er det også steam powered og det synes jeg kører udemærket...

Ellers er der en torrent her med HL og CS 1.6 Steam Free som jeg også har kørt med...

http://www.mininova.org/tor/701078
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Nogle som har en udgave af cs så man kan spille det på skolen uden alt det steam osv. ved at der findes en udgave har prøvet før, ved dog ikke om det var 1.3 eller 1.5 eller noget, men det gør lige meget, bare vi kan spille det over lan :D

håber i kan hjælpe.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Skal du nu også til at spille CS Maunus ?

Go figure...
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

Maunus skrev:Nogle som har en udgave af cs så man kan spille det på skolen uden alt det steam osv. ved at der findes en udgave har prøvet før, ved dog ikke om det var 1.3 eller 1.5 eller noget, men det gør lige meget, bare vi kan spille det over lan :D

håber i kan hjælpe.
der findes noget Non-Steam af CS.. jeg har den udgave (dog ikk installationsfilen, da jeg har mistet den), så vi ka spille over lan på min skole.. for alle har non-steam, så det normale virker ikke over lan :(..
desuden har skolen lukket for portene til steam :(..
Besvar