Counter strike 1.6
Redaktør: Moderators
argh.. havde en side i mine foretrukne hvor du ka downloade de fleste normale steam spil uden at starte steam for at spille dem..
har bare mistet den.. men mener jeg har fået linket herinde fra.. er ik sikker.. ellers fik jeg det på www.projectw.org
har bare mistet den.. men mener jeg har fået linket herinde fra.. er ik sikker.. ellers fik jeg det på www.projectw.org
Heh, rolig nu. Ingen grund til at gå efter knægten i andre tråde end dem hvor personen skriver for han tænkeramh skrev:Hvis den ikke allerede er skåret af, af andre oversager!mikkel_hansen_99 skrev:I hvert fald chreddy's.![]()
Angående topic, så koster spillet kun $9.98. Det synes jeg er ret billigt for noget god underholdning. Og så er man sikker på at kunne spille på en hvilken som helst server. Det synes jeg da lige skal overvejes
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Er spillet ikke bare gratis? Hvis man bare går ind og downloader det på Steampowered og fikser en account, og vupti sidder man til CPLQrazyLeg skrev:Heh, rolig nu. Ingen grund til at gå efter knægten i andre tråde end dem hvor personen skriver for han tænker![]()
Angående topic, så koster spillet kun $9.98. Det synes jeg er ret billigt for noget god underholdning. Og så er man sikker på at kunne spille på en hvilken som helst server. Det synes jeg da lige skal overvejes
No clue. Kiggede bare lige i prislisten...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
tjoh det kan man vel godt sige.. en account er gratis... men du skal betale for de spil du vil have på den.. medmindre du har en god ven, som har nogle ekstra accounts, eller lignende selvfølgelig.naRf skrev:Er spillet ikke bare gratis? Hvis man bare går ind og downloader det på Steampowered og fikser en account, og vupti sidder man til CPL
i'm the juggernaut, BITCH!
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
jeg sad faktisk og havde halvt skrevet et indlæg hvor jeg nok fik likvideret hele ww familie og venner... men slettede det hele og rystede på hovedet og tænkte mit.Down1 skrev:Når Feffe ser det her river han arme og ben af jer! Og bagefter kommer YaKuZa_MaB og skære jeres diller til blods.
Desuden fald mig også ind at der forhåbentlig var en grund til at hente spillende uden om steam, nemlig noget med at spille uden internet eller lign, så jeg droppede den negative ide.
alså jeg skrev det ik fordi jeg henter gratis steam spil.. for det gør jeg ik.. bare lige så i ved detQrazyLeg skrev:Heh, rolig nu. Ingen grund til at gå efter knægten i andre tråde end dem hvor personen skriver for han tænkeramh skrev:Hvis den ikke allerede er skåret af, af andre oversager!mikkel_hansen_99 skrev:I hvert fald chreddy's.![]()
![]()
du ka bare købe Half-Life 2.. så ka du downloade alle de der Counter-Strike, Half-Life 1 osv. gratis og lovligt..mickon skrev:tjoh det kan man vel godt sige.. en account er gratis... men du skal betale for de spil du vil have på den.. medmindre du har en god ven, som har nogle ekstra accounts, eller lignende selvfølgelig.naRf skrev:Er spillet ikke bare gratis? Hvis man bare går ind og downloader det på Steampowered og fikser en account, og vupti sidder man til CPL
Jeg har en sidde hvor du kan hente 1,6 source og alle dem, men det står på Russikse eller noget . men ik så svært at finde rundt i. http://baltgames.lv/v2/downloads/1/
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
For at spille CS skal i ha' Half Life. CS Steam koster ikke noget men i skal ha' en cd-key fra Half Life. Det kan man finde til en 50'er og så er det også steam powered og det synes jeg kører udemærket...
Ellers er der en torrent her med HL og CS 1.6 Steam Free som jeg også har kørt med...
http://www.mininova.org/tor/701078
Ellers er der en torrent her med HL og CS 1.6 Steam Free som jeg også har kørt med...
http://www.mininova.org/tor/701078
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
der findes noget Non-Steam af CS.. jeg har den udgave (dog ikk installationsfilen, da jeg har mistet den), så vi ka spille over lan på min skole.. for alle har non-steam, så det normale virker ikke over lanMaunus skrev:Nogle som har en udgave af cs så man kan spille det på skolen uden alt det steam osv. ved at der findes en udgave har prøvet før, ved dog ikke om det var 1.3 eller 1.5 eller noget, men det gør lige meget, bare vi kan spille det over lan
håber i kan hjælpe.
desuden har skolen lukket for portene til steam