I tunes og copyprotection

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
rea

I tunes og copyprotection

Indlæg af rea »

Hej hej folkens...

Jeg er begyndt at rende og købe min musik igennem itunes. Er der en nem måde man lige kan fjerne kopi beskyttelsen på?

REA2176
- Powerbait for the cultivated
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Du kan jo altid optage dem over, som når man ripper lyd fra internettet mm.
BØH
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg syns da ellers at jeg har læst at itunes var begyndt at sælge musik UDEN beskyttelse :?..
rea

Indlæg af rea »

Der er i hvert fald kopibeskyttelse til det jeg køber derigennem. Så jeg tvivler på de har stoppet det.

Men det ville da være godt hvis de kunne stoppe med det. Det er da meget forskelligt hvilken computer jeg lige sidder ved. Og så kan man ikke engang flytte sin musik rundt... Det er altså lidt øv.. nu hvor man endelig beslutter sig for at betale.. så kan man ikke engang bruge varen ordentligt.

REA[/quote]
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

De sælger både med og uden. Det uden koster bare mere.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
DJ Mick
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af DJ Mick »

du kan evt søge lidt efter et program der hedder QTFairUse
Brugeravatar
PR

Indlæg af PR »

Brug Tunebite.
Det optager musikken over, som goafreak nævnte, (næsten) uden kvalitetsforringelse.
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
rea

Indlæg af rea »

tunebite ser lækkert ud... meeenn øv.. jeg syns ikke rigtigt jeg kan finde en program fil der virker til mac.

Jeg må lede videre. Hvis der er andre der lige har en løsning må i gerne sige til.

Jeg er stadig fanget af kopibeskyttet musik

Hvorfor skal man straffes for at købe musik? Det er jo totalt besværligt når man har flere computere eller mp3 afspillere?

REA
Besvar