Hej hej folkens...
Jeg er begyndt at rende og købe min musik igennem itunes. Er der en nem måde man lige kan fjerne kopi beskyttelsen på?
REA2176
- Powerbait for the cultivated
I tunes og copyprotection
Redaktør: Moderators
Der er i hvert fald kopibeskyttelse til det jeg køber derigennem. Så jeg tvivler på de har stoppet det.
Men det ville da være godt hvis de kunne stoppe med det. Det er da meget forskelligt hvilken computer jeg lige sidder ved. Og så kan man ikke engang flytte sin musik rundt... Det er altså lidt øv.. nu hvor man endelig beslutter sig for at betale.. så kan man ikke engang bruge varen ordentligt.
REA[/quote]
Men det ville da være godt hvis de kunne stoppe med det. Det er da meget forskelligt hvilken computer jeg lige sidder ved. Og så kan man ikke engang flytte sin musik rundt... Det er altså lidt øv.. nu hvor man endelig beslutter sig for at betale.. så kan man ikke engang bruge varen ordentligt.
REA[/quote]
tunebite ser lækkert ud... meeenn øv.. jeg syns ikke rigtigt jeg kan finde en program fil der virker til mac.
Jeg må lede videre. Hvis der er andre der lige har en løsning må i gerne sige til.
Jeg er stadig fanget af kopibeskyttet musik
Hvorfor skal man straffes for at købe musik? Det er jo totalt besværligt når man har flere computere eller mp3 afspillere?
REA
Jeg må lede videre. Hvis der er andre der lige har en løsning må i gerne sige til.
Jeg er stadig fanget af kopibeskyttet musik
Hvorfor skal man straffes for at købe musik? Det er jo totalt besværligt når man har flere computere eller mp3 afspillere?
REA