Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Hej jeg så noget på dr 1 eller tv2 for noget tid siden. hvor man kunne få et program der kunne lægges på en mobil, og så kunne man se hvor den mobil var henne. og høre hvad de sagde ved at slå højtallere til.
- nogle der kender noget til det `?, kunne godt tænke mig at se hvordan det virkede, har hørt det koster penge men hvis der var en der havde dte eller noget så ville det være sjovt at prøve.
BenaxD skrev:Hej jeg så noget på dr 1 eller tv2 for noget tid siden. hvor man kunne få et program der kunne lægges på en mobil, og så kunne man se hvor den mobil var henne. og høre hvad de sagde ved at slå højtallere til.
- nogle der kender noget til det `?, kunne godt tænke mig at se hvordan det virkede, har hørt det koster penge men hvis der var en der havde dte eller noget så ville det være sjovt at prøve.
Læs på siden, hvordan det virker, eller hvis du er så doven kan jeg da godt fortælle dig det udfra, hvad der står på siden. Den samler data og aflytter opkald (hvis jeg forstod det rigtigt). Værsgo' nu ved du, hvordan det virker, helt uden at rode i andres privatliv.
Og til en anden gang, hvis du er nysgerrig, så tror jeg ikke dine venner og bekendte bestiller noget, der er særlig interessant som du bare _MÅ_ vide, som reklamen i biografen: "TRYLLESTØV TRYLLESTØV TRYLLESTØV!!!!!"
HAha, ja men det var ikke rigtig derfor jeg ville ha finger i det, jeg troede bare ikke det var så godt som de sagde på dr1 eller hvr det var. men ville se om det var så godt.
HAha, jeg syntes bare det er fantastik, at man kan sådan noget. jeg sidder jo heller ik normalt med mine venners telefon nå de ik er der. så har ikke den store chance for at smide det på deres. :D