Sporing på mobilen

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
BenaxD
Geografisk sted: Til højre for Kebab'en

Sporing på mobilen

Indlæg af BenaxD »

Hej jeg så noget på dr 1 eller tv2 for noget tid siden. hvor man kunne få et program der kunne lægges på en mobil, og så kunne man se hvor den mobil var henne. og høre hvad de sagde ved at slå højtallere til.

- nogle der kender noget til det `?, kunne godt tænke mig at se hvordan det virkede, har hørt det koster penge men hvis der var en der havde dte eller noget så ville det være sjovt at prøve.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Flexi Spy hedder det.

Google det.

Koster penge at få.
BenaxD

Indlæg af BenaxD »

ja og tak, men er der ikke en der har det der kan uppe det ?.
Brugeravatar
DJ LAU

Re: Sporing på mobilen

Indlæg af DJ LAU »

BenaxD skrev:Hej jeg så noget på dr 1 eller tv2 for noget tid siden. hvor man kunne få et program der kunne lægges på en mobil, og så kunne man se hvor den mobil var henne. og høre hvad de sagde ved at slå højtallere til.

- nogle der kender noget til det `?, kunne godt tænke mig at se hvordan det virkede, har hørt det koster penge men hvis der var en der havde dte eller noget så ville det være sjovt at prøve.
Læs på siden, hvordan det virker, eller hvis du er så doven kan jeg da godt fortælle dig det udfra, hvad der står på siden. Den samler data og aflytter opkald (hvis jeg forstod det rigtigt). Værsgo' nu ved du, hvordan det virker, helt uden at rode i andres privatliv.
Og til en anden gang, hvis du er nysgerrig, så tror jeg ikke dine venner og bekendte bestiller noget, der er særlig interessant som du bare _MÅ_ vide, som reklamen i biografen: "TRYLLESTØV TRYLLESTØV TRYLLESTØV!!!!!"

----edit-----

Mente iskrystaller, sorry :cry: :oops: :( :lol: :P
BenaxD

Indlæg af BenaxD »

HAha, ja men det var ikke rigtig derfor jeg ville ha finger i det, jeg troede bare ikke det var så godt som de sagde på dr1 eller hvr det var. men ville se om det var så godt.
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Du kan finde en masse spy på google.dk
Slet mig
BenaxD

Indlæg af BenaxD »

os til telefoner ?
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

ja... har fundet 2x programmer som kan et eller andet..

(Kan ikke teste dem da jeg har mistede min mobil og har kun en 3210 som låne)
Slet mig
BenaxD

Indlæg af BenaxD »

ok har tjekket google men kan ikke rigtig finde noget, gider du smide de to link op til de programer du fandt ?

Gambi
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Vil du også bare tjekke om de er så gode som ingen har sagt :lol:
BenaxD

Indlæg af BenaxD »

HAha, jeg syntes bare det er fantastik, at man kan sådan noget. jeg sidder jo heller ik normalt med mine venners telefon nå de ik er der. så har ikke den store chance for at smide det på deres. :D

DJ LAU
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

syns det kunne være sjovt bare at have på sin egen.. specielt hvis man får smidt den væk.. :D
BenaxD

Indlæg af BenaxD »

[quote="Hoopstar"]syns det kunne være sjovt bare at have på sin egen.. specielt hvis man får smidt den væk.. :D[/quote]

ja nemlig.
Besvar