Hvordan kan du overhovedet udtale dig om forummet her virker seriøst, hvis du kun lige er oprettet som bruger? At du er oprettet som bruger lige nu er jo nemt at se skyldes, at Daffy har fortalt dig, at du har fået kritik over din hjemmeside.pashmak skrev:Tja, det helt OK du synes at jeg ikke har taget jeres kritik specielt godt. Faktum er at jeg ikke har taget jeres kritik speciel seriøs og det hænger lidt sammen med folks adfærd og måde at sige det på(tydeligvis med mangel på viden hvad angår joomla) og forummet som helhed herinde. Virker ikke specielt "seriøs".
Men tak for jeres bemærkninger/kommentarer.
Tråden må egentlig gerne låses.
God weekend
Jeg kender intet til Joomla, og har ikke tænkt mig at udtale mig om et open source program, som jeg intet kender noget til. På samme måde som du ikke rigtig kan udtale dig om Chart Attack før du sætter dig en lille smule ind i, hvad vi laver.
Dit første post omhandlende warez sites sætter meget godt standarden for dig. Men vi er ikke bare en piratrede, som uploader alt muligt vi finder på nettet, og det er heller ikke intentionen med Chart Attack.
Men det vil du måske finde ud af, hvis du gider sætte dig lidt ind i CA og ikke bare svine os til. At du vælger ikke at tage kritikken seriøst omkring Joomla er op til dig. Jeg ville nu tage den til efterretning, og jeg har fuld respekt for, at du tager et open source program, fortæller dine kunder at du bruger dette og så handler ud fra dette. Prisen er jo også derefter efter hvad jeg kan læse mig frem til i denne tråd.
Jeg skriver også nyheder til forskellige sites ved hjælp af Microsoft Office, og ikke et hjemmedesignet tekstbehandlingsprogram.
Men lad være med at nedgøre CA fordi du ikke kender os. Det fortjener vi ikke, og du fortjener ikke at blive nedgjort for at gøre dit arbejde på din måde. Bare vid at du ikke er bedre end os og vi er ikke bedre end dig.
...