Le Tour de France
Redaktør: Moderators
Le Tour de France
Så er touren skudt i gang, prologen er slut og Cancellara tog den gule trøje, med en overbevisende sejr. Men hvem tror i der vinder touren?
-
bukkebrusen
- Captain
-
bukkebrusen
- Captain
Sorry ved det godt, men synes ikke rigtig jeg kan tage cykelsporten seriøst mere desværre, for har været en fast tilhænger på sofanen hver sommer til Tour De France. Men nu hvor så mange har indrømmet de har dopet sig osv, så synes jeg pludselig det er blevet ret så useriøst og desværre for sporten, for hvem kan ikke sige de elsker at se bjergetaperne?Ace skrev:Lame kommentar Bukkebrusen...
MF.Fisker det er svært at sige, jeg er bare spændt. Starter jo fantastisk godt når Cancellara vand den gule der.CSC har sgu nogle spændende profiler.
Men håber på en CSC sejr men Kloden kunne godt løbe af med det hele..
He who dies with honor is a dead man!
Nej det er du nok ikke. Men der er nu en hel del, der vil blive ved med at se det. Ja ham der vinder har nok snydt. Men det har nr 2, 3, 4, 5, 6 etc nok også. Så nr 1 var nok bare den bedste. Man kan jo ikke sige at de kommer sovende til sådan en sejr...Zukot skrev:Er jeg den eneste der er frisk på en boykot af af cykelsporten generelt??
Det var da altid noget CSC også lige fik lavet et styrt. Det er de altid klar på..heh
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
I really don't get it. Det er bare folk med lige lovligt tykt blod der cyklerAce skrev:LUK !!! Det er teh top sporting event of the season...CCK^ skrev:Kunne de for guds skyld ikke smide det lort over TV2/Viasat Sport
Enough said. I år ødelægger det alligevel ikke noget for mig, da jeg ikke har tid til at se fjernsyn. Hygge med touren
touren bliver sgu da kanon god i år (tror jeg) da den er meget åben i år. Der er masser der kan vinde. ikke lige som forrig år eller året før det, hvor man næsten var sikker på at det var Armstrong der ville vinde.
Nu er der jo ingen der kan være sikker.
Jeg tror at det er den bedste tour der er i år, også fordi alle cykelrytterene ved at tour-folkene er så fokuseret på doping i år og gerne vil holde det et doping frit tour.
Men det er selvfølgelig bare min mening
Jeg tror at det er den bedste tour der er i år, også fordi alle cykelrytterene ved at tour-folkene er så fokuseret på doping i år og gerne vil holde det et doping frit tour.
-
Haperen
Tror ikke Valverde kommer i top3 ikke engang top5 , men nu må vi seMF.Fisker skrev:Ja det er en fantastisk start for CSC, men tror ikke der er en særlig stor chance for at der er nogen fra CSC der kommer på podiet. Mit bud vil være Valverde. Undskyld jeg ikke fik skrevet det først
-
Haperen
MF.Fisker skrev:touren bliver sgu da kanon god i år (tror jeg) da den er meget åben i år. Der er masser der kan vinde. ikke lige som forrig år eller året før det, hvor man næsten var sikker på at det var Armstrong der ville vinde.
Der må jeg så give dig ret fisker
Rasmussen er jo blevet testet 14 gange i dette års tour, og INGEN af prøverne har været positive.
Når man så hører i nyhederne idag, at en fransk kommentator mener man burde lave Touren om så det kun er for franskmænd, da det jo kun er udelændinge der er dopet, kan man så undrer sig over hvordan han kan glemme en vis Hr Virenque, som stortudende indrømmede han var dopet, og iøvrigt hele det års Festina hold, hvor størstedelen var franskmænd.
Men pudsigt nok fik Virenque ikke taget sin prikkede tøjet, efter indrømmelsen af doping. Men der er åbenbart forskel på folk.
Morale er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt.
Er sku træt af de skide arogante franskmænd, som sviner alle som er i den gule føretrøje til så snart det ikke er en franskmand
Når man så hører i nyhederne idag, at en fransk kommentator mener man burde lave Touren om så det kun er for franskmænd, da det jo kun er udelændinge der er dopet, kan man så undrer sig over hvordan han kan glemme en vis Hr Virenque, som stortudende indrømmede han var dopet, og iøvrigt hele det års Festina hold, hvor størstedelen var franskmænd.
Men pudsigt nok fik Virenque ikke taget sin prikkede tøjet, efter indrømmelsen af doping. Men der er åbenbart forskel på folk.
Morale er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt.
Er sku træt af de skide arogante franskmænd, som sviner alle som er i den gule føretrøje til så snart det ikke er en franskmand
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!