Le Tour de France

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

MF.Fisker

Le Tour de France

Indlæg af MF.Fisker »

Så er touren skudt i gang, prologen er slut og Cancellara tog den gule trøje, med en overbevisende sejr. Men hvem tror i der vinder touren?
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Bjarne Riis ! For han har et skud af det der virkelig sætter fut i fusserne :D
He who dies with honor is a dead man!
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Lame kommentar Bukkebrusen...

MF.Fisker det er svært at sige, jeg er bare spændt. Starter jo fantastisk godt når Cancellara vand den gule der. :D CSC har sgu nogle spændende profiler.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

Ja det er en fantastisk start for CSC, men tror ikke der er en særlig stor chance for at der er nogen fra CSC der kommer på podiet. Mit bud vil være Valverde. Undskyld jeg ikke fik skrevet det først :)
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Ace skrev:Lame kommentar Bukkebrusen...

MF.Fisker det er svært at sige, jeg er bare spændt. Starter jo fantastisk godt når Cancellara vand den gule der. :D CSC har sgu nogle spændende profiler.
Sorry ved det godt, men synes ikke rigtig jeg kan tage cykelsporten seriøst mere desværre, for har været en fast tilhænger på sofanen hver sommer til Tour De France. Men nu hvor så mange har indrømmet de har dopet sig osv, så synes jeg pludselig det er blevet ret så useriøst og desværre for sporten, for hvem kan ikke sige de elsker at se bjergetaperne? :)

Men håber på en CSC sejr men Kloden kunne godt løbe af med det hele..
He who dies with honor is a dead man!
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Er jeg den eneste der er frisk på en boykot af af cykelsporten generelt??
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Det var dengang. Der er altså mange af holdene som er blevet bedre. Dengang kørte alle på doping. Men jeg tror fuldt og fast på at CSC er doping frit. Men back on topic...
Billede
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Zukot skrev:Er jeg den eneste der er frisk på en boykot af af cykelsporten generelt??
Nej det er du nok ikke. Men der er nu en hel del, der vil blive ved med at se det. Ja ham der vinder har nok snydt. Men det har nr 2, 3, 4, 5, 6 etc nok også. Så nr 1 var nok bare den bedste. Man kan jo ikke sige at de kommer sovende til sådan en sejr...

Det var da altid noget CSC også lige fik lavet et styrt. Det er de altid klar på..heh
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Down1 skrev:
Zukot skrev:Det var da altid noget CSC også lige fik lavet et styrt. Det er de altid klar på..heh
Hehe :D Hvor dum er man så også lige at skrabe ind i de ting der.
Billede
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Kunne de for guds skyld ikke smide det lort over TV2/Viasat Sport :lol:
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

CCK^ skrev:Kunne de for guds skyld ikke smide det lort over TV2/Viasat Sport :lol:
LUK !!! Det er teh top sporting event of the season...
Billede
B.

Indlæg af B. »

gid der var VM eller EM :cry:
axci

Indlæg af axci »

Skal vi ikke have en CA liga på et af tour manager siderne :) ?

Tror på at Vino tager sejren i år... Astana har et vold stærkt hold i år til bjergene.
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Ace skrev:
CCK^ skrev:Kunne de for guds skyld ikke smide det lort over TV2/Viasat Sport :lol:
LUK !!! Det er teh top sporting event of the season...
I really don't get it. Det er bare folk med lige lovligt tykt blod der cykler :lol: Det er lige så kedeligt som skak

Enough said. I år ødelægger det alligevel ikke noget for mig, da jeg ikke har tid til at se fjernsyn. Hygge med touren
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

touren bliver sgu da kanon god i år (tror jeg) da den er meget åben i år. Der er masser der kan vinde. ikke lige som forrig år eller året før det, hvor man næsten var sikker på at det var Armstrong der ville vinde.
Nu er der jo ingen der kan være sikker.
Jeg tror at det er den bedste tour der er i år, også fordi alle cykelrytterene ved at tour-folkene er så fokuseret på doping i år og gerne vil holde det et doping frit tour.
Men det er selvfølgelig bare min mening :)
Haperen

Indlæg af Haperen »

MF.Fisker skrev:Ja det er en fantastisk start for CSC, men tror ikke der er en særlig stor chance for at der er nogen fra CSC der kommer på podiet. Mit bud vil være Valverde. Undskyld jeg ikke fik skrevet det først :)
Tror ikke Valverde kommer i top3 ikke engang top5 , men nu må vi se :) - kan være du får ret, men mit bud ville nok være en klóden, bare se hvor " stærk " han kørte den prolog, ved godt det ikke er noget " specielt " , men han er også meget stærk i bjergene, så det bliver nok mit bud, måske en sastre ? , :D , Nu ser vi . God tour til alle :)
Haperen

Indlæg af Haperen »

MF.Fisker skrev:touren bliver sgu da kanon god i år (tror jeg) da den er meget åben i år. Der er masser der kan vinde. ikke lige som forrig år eller året før det, hvor man næsten var sikker på at det var Armstrong der ville vinde.
Nu er der jo ingen der kan være sikker.
Jeg tror at det er den bedste tour der er i år, også fordi alle cykelrytterene ved at tour-folkene er så fokuseret på doping i år og gerne vil holde det et doping frit tour.
Men det er selvfølgelig bare min mening :)

Der må jeg så give dig ret fisker :D , tror også det bliver en kanon tour i år. den er meget åben i år også, som du siger . :)
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Billede
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

Det har jeg også lige læst Kazo. Sådan en idiot, men samtidig alle gør det jo (næsten). har også en mistanke om at Rasmussen tager doping. Men det er selvfølgelig bare en fornemmelse. Men har nu har jeg en fornemmelse af at Contador tager sejren i år.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Rasmussen er jo blevet testet 14 gange i dette års tour, og INGEN af prøverne har været positive.

Når man så hører i nyhederne idag, at en fransk kommentator mener man burde lave Touren om så det kun er for franskmænd, da det jo kun er udelændinge der er dopet, kan man så undrer sig over hvordan han kan glemme en vis Hr Virenque, som stortudende indrømmede han var dopet, og iøvrigt hele det års Festina hold, hvor størstedelen var franskmænd.

Men pudsigt nok fik Virenque ikke taget sin prikkede tøjet, efter indrømmelsen af doping. Men der er åbenbart forskel på folk.

Morale er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt.

Er sku træt af de skide arogante franskmænd, som sviner alle som er i den gule føretrøje til så snart det ikke er en franskmand
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Besvar