Req : Roger and Over - Volvo b18
Redaktør: Moderators
Req : Roger and Over - Volvo b18
Jeg søger Roger and Over - Volvo b18 og jeg søger også hvis der findes nogle remixes af den det kunne være nice
Dance all people i hold the gun
-
Hofmeister
heh... jeg har boet i Odder.. indtil for 3 år siden caHofmeister skrev:Hahah.. Kan huske det nummer fra da jeg gik på handelsfagskolen i Odder.. Jeg kigger lige med her..
men hvis jeg ikk er træt i aften når jeg kommer hjem, ka jeg rippe og uppe den (tror vist nok oss der er et remix af den på den udgave af cd'en vi har)
chreddy1 skrev:
heh... jeg har boet i Odder.. indtil for 3 år siden ca.. men har da oss hørt den en del..
men hvis jeg ikk er træt i aften når jeg kommer hjem, ka jeg rippe og uppe den (tror vist nok oss der er et remix af den på den udgave af cd'en vi har)![]()
..
Lyder rigtig godt
Dance all people i hold the gun
-
Hofmeister
Hva' så Chreddy? Er det snart ved at være aften?chreddy1 skrev:heh... jeg har boet i Odder.. indtil for 3 år siden caHofmeister skrev:Hahah.. Kan huske det nummer fra da jeg gik på handelsfagskolen i Odder.. Jeg kigger lige med her.... men har da oss hørt den en del..
men hvis jeg ikk er træt i aften når jeg kommer hjem, ka jeg rippe og uppe den (tror vist nok oss der er et remix af den på den udgave af cd'en vi har)![]()
..
ja sry, mange gange.. men har glemt alt om det
.. prøver lige at se om jeg ka få den rippet og uppet med det samme
..
EDIT: here it is
.. http://www.speedyshare.com/280767171.html
Originalen plus et remix
EDIT: here it is
Originalen plus et remix