Req : Roger and Over - Volvo b18

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Redcap

Req : Roger and Over - Volvo b18

Indlæg af Redcap »

Jeg søger Roger and Over - Volvo b18 og jeg søger også hvis der findes nogle remixes af den det kunne være nice
Dance all people i hold the gun
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

Hahah.. Kan huske det nummer fra da jeg gik på handelsfagskolen i Odder.. Jeg kigger lige med her..
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Hofmeister skrev:Hahah.. Kan huske det nummer fra da jeg gik på handelsfagskolen i Odder.. Jeg kigger lige med her..
heh... jeg har boet i Odder.. indtil for 3 år siden ca :P.. men har da oss hørt den en del.. :)

men hvis jeg ikk er træt i aften når jeg kommer hjem, ka jeg rippe og uppe den (tror vist nok oss der er et remix af den på den udgave af cd'en vi har) :) ;)..
Redcap

Indlæg af Redcap »

chreddy1 skrev:
heh... jeg har boet i Odder.. indtil for 3 år siden ca :P.. men har da oss hørt den en del.. :)

men hvis jeg ikk er træt i aften når jeg kommer hjem, ka jeg rippe og uppe den (tror vist nok oss der er et remix af den på den udgave af cd'en vi har) :) ;)..

Lyder rigtig godt
Dance all people i hold the gun
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

chreddy1 skrev:
Hofmeister skrev:Hahah.. Kan huske det nummer fra da jeg gik på handelsfagskolen i Odder.. Jeg kigger lige med her..

Hva' så Chreddy? Er det snart ved at være aften? :)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

ja sry, mange gange.. men har glemt alt om det :oops: .. prøver lige at se om jeg ka få den rippet og uppet med det samme :)..

EDIT: here it is :).. http://www.speedyshare.com/280767171.html

Originalen plus et remix :)
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

Merci Chreddy..
Besvar