Hvad laver du?
Redaktør: Moderators
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
jeg læser erhvervsjura og har også 1½ års civil ingeniør indenfor datateknik på bagen.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Lige blevet færdig som Mediegrafiker, og starter som web-integrator den 10. september.
Musik er også noget jeg elsker, og gad godt at være Dj, har bare ikke haft muligheden for at starte rigtigt, så starter som webdesigner og ser hvordan det går, da det også er noget jeg er glad for at lave.
Ellers også venner, fester, piger etc..
Musik er også noget jeg elsker, og gad godt at være Dj, har bare ikke haft muligheden for at starte rigtigt, så starter som webdesigner og ser hvordan det går, da det også er noget jeg er glad for at lave.
Ellers også venner, fester, piger etc..
3. år på Skive Handelsskole.
Ved ikke om jeg vil kalde mig proffessionel musiker, men er i hvert fald signet og har udgivet lidt af hvert, bl.a. mit semikendte nummer "I seng med læreren".
Udover det producerer jeg i noget der hedder Loyalty (samme koncept som f.eks. Nexus), hvor bl.a. Pilfinger (johnsons producer) og Jamil Fearrington (Tidligere FCK 2. holds spiller) også er indblandet.
Kan også kalde mig selv for "tøjdesigner" i en hvis grad, eftersom at jeg snart får en T-Shirt ud i Outfitters Nation butikkerne.
Se klippet fra The Voice her: http://youtube.com/watch?v=K5deGNR9Gyw
Ved ikke om jeg vil kalde mig proffessionel musiker, men er i hvert fald signet og har udgivet lidt af hvert, bl.a. mit semikendte nummer "I seng med læreren".
Udover det producerer jeg i noget der hedder Loyalty (samme koncept som f.eks. Nexus), hvor bl.a. Pilfinger (johnsons producer) og Jamil Fearrington (Tidligere FCK 2. holds spiller) også er indblandet.
Kan også kalde mig selv for "tøjdesigner" i en hvis grad, eftersom at jeg snart får en T-Shirt ud i Outfitters Nation butikkerne.
Se klippet fra The Voice her: http://youtube.com/watch?v=K5deGNR9Gyw
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
HHX-student, derefter Uddannet Multimediedesigner ...sidder pt som grafisk ansvarlig på en avis..
Sideløbende er jeg selvstændig med eget mediebureau, med en grafisk afdeling som laver alle former for grafisk arbejde for små og mellemstore virksomheder og en fotoafdeling som laver fotoopgaver for virksomheder, reklamebureauer, aviser m.m.
Sideløbende er jeg selvstændig med eget mediebureau, med en grafisk afdeling som laver alle former for grafisk arbejde for små og mellemstore virksomheder og en fotoafdeling som laver fotoopgaver for virksomheder, reklamebureauer, aviser m.m.
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Oprindeligt udd. Skiltemaler - det hedder Skiltetekniker idag.
Med den uddannelse i ærmet, styrer jeg (med hård hånd) et lille skilteværksted til dagligt.
Jeg elsker at piske rundt med medarbejdere, så det job er lige mig!
...bare pisse ærgerligt der kun er mig ansat i det firma - jeg er helt alene
På den anden side - så er det en pisse smart måde at omgås den nye rygelovgivning, for der er jo kuns miiiiig at tage hensyn til
Har været skiltemaler/tekniker i 22 år.
Gammel DJ (1984-2002) - deraf min store interesse for-, og besiddelse af musik.
Med den uddannelse i ærmet, styrer jeg (med hård hånd) et lille skilteværksted til dagligt.
Jeg elsker at piske rundt med medarbejdere, så det job er lige mig!
...bare pisse ærgerligt der kun er mig ansat i det firma - jeg er helt alene
På den anden side - så er det en pisse smart måde at omgås den nye rygelovgivning, for der er jo kuns miiiiig at tage hensyn til
Har været skiltemaler/tekniker i 22 år.
Gammel DJ (1984-2002) - deraf min store interesse for-, og besiddelse af musik.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
night_hawk

Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?