Hvad laver du?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg læser erhvervsjura og har også 1½ års civil ingeniør indenfor datateknik på bagen.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
NisLe
Geografisk sted: Bronx

Indlæg af NisLe »

9 klasse sammen med EMR og Nastyinc, og laver stort set det samme. Ik så meget træning pga. mangel på mønt.. :D 8)
Marwan 9700

altid fuuucked
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

NisLe skrev:9 klasse sammen med EMR og Nastyinc, og laver stort set det samme. Ik så meget træning pga. mangel på mønt.. :D 8)
Ud i skoven og fælde træer!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Niles
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Student 2001 og nu 1 år som udlært butiksslagter - tja hvad kan man sige, bøgerne interesserede mig ikke :)
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Lige blevet færdig som Mediegrafiker, og starter som web-integrator den 10. september.
Musik er også noget jeg elsker, og gad godt at være Dj, har bare ikke haft muligheden for at starte rigtigt, så starter som webdesigner og ser hvordan det går, da det også er noget jeg er glad for at lave.

Ellers også venner, fester, piger etc..
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Først og fremmest er jeg uddannet elektriker.
Derefter 2 år på ingeniørhøjskolen, og nu er jeg produktionstekniker på en stor landsdækkende TV station :-)
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

HTX studerende på 3. år
Næste år regner jeg med at fortsætte i sønderborg indenfor noget studie omhandlende styring og programmering af robotter o.lign.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

2. År på HHX.

Og så laver jeg lidt musik på et... Hvad kalder man det? Semi-Professionelt plan?
Jeg sælger beats og producere hiphop (eller hvad jeg nu har lyst til) men har ingen deal eller noget.
Og så arbejder jeg i Føtex Frederikssund som slave.
BØH
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Læser på sidste år (Cand.Merc.Mat), arbejder ved siden af i FIH Erhvervsbank i deres Capital Markets. (Ja, jeg har forladt reklamebranchen) ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

mimic skrev:HTX studerende på 3. år
Næste år regner jeg med at fortsætte i sønderborg indenfor noget studie omhandlende styring og programmering af robotter o.lign.
Wuhu en CA'er mere i 6400
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Mech

Indlæg af Mech »

Jeg er næsten udlært blikkenslager svend.. Men har planer om at læse til maskinmester i Fr.havn :P
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

HTX, 1 år Civilingeniør i Industri og Produktion. Nu på McD i Aalborg og pr. 1 Februar fysioterapeut studerende i Aalborg.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

3. år på Skive Handelsskole.
Ved ikke om jeg vil kalde mig proffessionel musiker, men er i hvert fald signet og har udgivet lidt af hvert, bl.a. mit semikendte nummer "I seng med læreren".
Udover det producerer jeg i noget der hedder Loyalty (samme koncept som f.eks. Nexus), hvor bl.a. Pilfinger (johnsons producer) og Jamil Fearrington (Tidligere FCK 2. holds spiller) også er indblandet.
Kan også kalde mig selv for "tøjdesigner" i en hvis grad, eftersom at jeg snart får en T-Shirt ud i Outfitters Nation butikkerne.
Se klippet fra The Voice her: http://youtube.com/watch?v=K5deGNR9Gyw
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

HTX og HHX student. 2. år på multimediedesigneruddannelsen med videreuddannelse i sigte. 5 år i Dansk Supermarked. Freelance grafiker/designer/webdims/kreativ mand.
Billede
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

HHX-student, derefter Uddannet Multimediedesigner ...sidder pt som grafisk ansvarlig på en avis..

Sideløbende er jeg selvstændig med eget mediebureau, med en grafisk afdeling som laver alle former for grafisk arbejde for små og mellemstore virksomheder og en fotoafdeling som laver fotoopgaver for virksomheder, reklamebureauer, aviser m.m.
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Oprindeligt udd. Skiltemaler - det hedder Skiltetekniker idag.

Med den uddannelse i ærmet, styrer jeg (med hård hånd) et lille skilteværksted til dagligt.
Jeg elsker at piske rundt med medarbejdere, så det job er lige mig!

...bare pisse ærgerligt der kun er mig ansat i det firma - jeg er helt alene :(

På den anden side - så er det en pisse smart måde at omgås den nye rygelovgivning, for der er jo kuns miiiiig at tage hensyn til :P

Har været skiltemaler/tekniker i 22 år.
Gammel DJ (1984-2002) - deraf min store interesse for-, og besiddelse af musik.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Læser til cand.merc.jur, pt. 1. semester på overbygningen. Derudover arbejder jeg som lyd/lys tekniker for flere firmaer, herunder et par mobildiskoteker og DR.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

HH Student i sommers, arbejder pt. nat på et større lager i Billund..

Fritiden går med at træne en flok knægte i fodbold og selv spille det..
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

Elev i Expert. som butiksassistent. Færdigt om et års tid. og skal så læse videre til salgs assistent. (orked ikke at sidde 2 år og læse bøger for at tage salgsassistents uddannelsen)

Fritid består af venner, druk. og burde til at lave noget fysisk. Men kan bare ik tage mig sammen til dette punkt?
Billede
Alte
Geografisk sted: En sted i det danske land

Indlæg af Alte »

Jeg arbejder som elementmontør
Besvar