hjælp til bærbar
Redaktør: Moderators
hjælp til bærbar
hey, står og skal til at købe en bærbar, men har ikk så meget forstand på det, så ville lige høre om der er noget i kan anbefale, den meste bare bruges til hjemmebrug, og indspildning at lidt musik, har sat prisen til omkring de 10k,
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Købte en zepto z2425w (Udgået, men det var den stærkeste jeg kunne finde dengang.. DuoCore2 2Ghz, 2048MB, 512MB GFX) for snart et år siden.. Den er jeg ganske godt tilfreds med.. Den har været til rep en enkelt gang, fordi CD-rom-drevet var defekt fra start.. Ellers kører den godt, stabilt og hurtigt.. 
Eneste negative kommentar jeg har er keyboardet, der er lidt mere plastik-agtigt end det var på min gamle HP, men det kan man sagtens leve med..
Eneste negative kommentar jeg har er keyboardet, der er lidt mere plastik-agtigt end det var på min gamle HP, men det kan man sagtens leve med..

Det er nu ikke alle der er glade for Zepto. Nogle har store problemer med dem. Det har der da også været flere indlæg her på boardet om, og der er mange flere i nyhedsgrupperne på nettet,
Jeg har f.eks hørt flere af mine venner, have store problemer med tastaturet, og problemer med levering og reparation. Men de kan jo have været uheldige.........
Jeg foretrækker HP, IBM (Lenovo), Packard Bell eller Toshiba. De er ganske solidt opbygget, og har en god batteritid. Acer skal man holde sig fra. Acer er da godt nok billige - og kører da ok - i forhold til prisen, men det er også et mærke som er rigtigt meget til reparation, og ofte ikke kan holde strøm i ret lang tid.
Næsten alle fabrikanter laver både gode og dårlige maskiner. Så man skal se sig godt for.
Men du kan jo prøve at læse de forskellige tests på http://www.laptopworld.dk/
Zivago
Jeg har f.eks hørt flere af mine venner, have store problemer med tastaturet, og problemer med levering og reparation. Men de kan jo have været uheldige.........
Jeg foretrækker HP, IBM (Lenovo), Packard Bell eller Toshiba. De er ganske solidt opbygget, og har en god batteritid. Acer skal man holde sig fra. Acer er da godt nok billige - og kører da ok - i forhold til prisen, men det er også et mærke som er rigtigt meget til reparation, og ofte ikke kan holde strøm i ret lang tid.
Næsten alle fabrikanter laver både gode og dårlige maskiner. Så man skal se sig godt for.
Men du kan jo prøve at læse de forskellige tests på http://www.laptopworld.dk/
Zivago
Altså nogle er "heldige" og nogle er "uheldige".. Men man skal holde sig til de mærker som giver den gennemsnitlige bedste service og bedste hardware med købet.. Men altså der findes jo altid nogle der får dårlig betjening eller er uheldige med deres køb.. Sådan vil det altid være! Men hold dig generelt til kvalitetsmærker.
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
jeg har en acer... men det er også fordi den kun skal bruges til skole brug, den har aldrig været til rep, og den køre ganske fint.. det er en okay computer.. men man får hvad man betaler for.
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
- Kasper Spez
- Kasper Spez
hmm nu er jeg faldet over denne her "http://www.edbpriser.dk/Products/listpr ... ?ID=387606" hvad tror i om den
Den ser udemærket ud. Men til 10.000 kan du altså få noget bedre til prisen!
Ellers prøv at gå ind på http://www.zeptoeksperten.dk . Deres zeptobærbare skulle være væsentligt billigere end zepto.dk's egne
Ellers prøv at gå ind på http://www.zeptoeksperten.dk . Deres zeptobærbare skulle være væsentligt billigere end zepto.dk's egne
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Hvem fanden kalder Zepto for en kvalitetscomputer...? Ikke fordi jeg har noget imod folk der køber Zepto, eller på nogen måder prøver at nedgøre mærket, men toppen af poppen er det altså ikke.
Til indspilning af musik tror jeg du kommer længst med en MacBook. God software, billig computer og umanerlig - og er du bange for OS X og dets programmer så kan det ændres ved at rent faktisk at bruge det et par dage i træk. Desuden kan den også køre Windows hvis du finder det mere optimalt.
//QzL - møgstiv aka konfirmandstiv og på vej seng... Ser dobbelt og har meget svært ved at ramme de korrekte taster.
Til indspilning af musik tror jeg du kommer længst med en MacBook. God software, billig computer og umanerlig - og er du bange for OS X og dets programmer så kan det ændres ved at rent faktisk at bruge det et par dage i træk. Desuden kan den også køre Windows hvis du finder det mere optimalt.
//QzL - møgstiv aka konfirmandstiv og på vej seng... Ser dobbelt og har meget svært ved at ramme de korrekte taster.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright