hjælp til bærbar

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

sambleben
Kontakt:

hjælp til bærbar

Indlæg af sambleben »

hey, står og skal til at købe en bærbar, men har ikk så meget forstand på det, så ville lige høre om der er noget i kan anbefale, den meste bare bruges til hjemmebrug, og indspildning at lidt musik, har sat prisen til omkring de 10k,
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

jeg ville sige Zepto eller Lenovo (ibm)
Goddie550
Geografisk sted: I en tåge i Gotham City

Indlæg af Goddie550 »

Køb en Zepto eller en Asus bærbar .. se det er kvali ;)
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

Macbook
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Købte en zepto z2425w (Udgået, men det var den stærkeste jeg kunne finde dengang.. DuoCore2 2Ghz, 2048MB, 512MB GFX) for snart et år siden.. Den er jeg ganske godt tilfreds med.. Den har været til rep en enkelt gang, fordi CD-rom-drevet var defekt fra start.. Ellers kører den godt, stabilt og hurtigt.. :D

Eneste negative kommentar jeg har er keyboardet, der er lidt mere plastik-agtigt end det var på min gamle HP, men det kan man sagtens leve med..
Billede
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Cyberdog skrev:Tilslutter mig mt^1 svar.. :wink:

http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... ok/macbook
Jeps... Mac og garageband er så grineren at lave musik på, plus når du bliver mere seriøst, så findes der Pro-Tools som sparker røv...
Goddie550

Indlæg af Goddie550 »

Asus=kvali. til gaming.. ellers hvis du gad smide 20.000 på bordet kunne du jo købe en Alienware bærbar :D haha.. Ellers så hold dig til Zepto!
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Må også tilslutte mig dem der har skrevet MacBook.. En rigtig lækker lille satan.. :twisted:
mikkEL2

Indlæg af mikkEL2 »

zepto er et meget godt produkt :)
Zivago

Indlæg af Zivago »

Det er nu ikke alle der er glade for Zepto. Nogle har store problemer med dem. Det har der da også været flere indlæg her på boardet om, og der er mange flere i nyhedsgrupperne på nettet,

Jeg har f.eks hørt flere af mine venner, have store problemer med tastaturet, og problemer med levering og reparation. Men de kan jo have været uheldige.........
Jeg foretrækker HP, IBM (Lenovo), Packard Bell eller Toshiba. De er ganske solidt opbygget, og har en god batteritid. Acer skal man holde sig fra. Acer er da godt nok billige - og kører da ok - i forhold til prisen, men det er også et mærke som er rigtigt meget til reparation, og ofte ikke kan holde strøm i ret lang tid.
Næsten alle fabrikanter laver både gode og dårlige maskiner. Så man skal se sig godt for.

Men du kan jo prøve at læse de forskellige tests på http://www.laptopworld.dk/

Zivago
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Packard Bell og Acer er klart de største syndere, når man ser på hvilke mærker der er flest fejl på, der hvor jeg arbejder. Jeg har selv en Asus, der har været rigtig mange problemer med, men den er efterhånden også ved at være 5 år gammel.
Billede
Goddie550

Indlæg af Goddie550 »

Altså nogle er "heldige" og nogle er "uheldige".. Men man skal holde sig til de mærker som giver den gennemsnitlige bedste service og bedste hardware med købet.. Men altså der findes jo altid nogle der får dårlig betjening eller er uheldige med deres køb.. Sådan vil det altid være! Men hold dig generelt til kvalitetsmærker.
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

jeg har en acer... men det er også fordi den kun skal bruges til skole brug, den har aldrig været til rep, og den køre ganske fint.. det er en okay computer.. men man får hvad man betaler for.
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
sambleben
Kontakt:

Indlæg af sambleben »

hmm nu er jeg faldet over denne her "http://www.edbpriser.dk/Products/listpr ... ?ID=387606" hvad tror i om den
Goddie550

Indlæg af Goddie550 »

Den ser udemærket ud. Men til 10.000 kan du altså få noget bedre til prisen!

Ellers prøv at gå ind på http://www.zeptoeksperten.dk . Deres zeptobærbare skulle være væsentligt billigere end zepto.dk's egne
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Ser umiddelbart meget fornuftig ud..
Det eneste er at HDen kun er 5400rpm..
Billede
Goddie550

Indlæg af Goddie550 »

Præcis og det kan godt blive et problem hvis den også skal bruges på farten eller hvis det skal gå stærkt.. hold dig til 7200rpm HD'ere
nastyinc

Indlæg af nastyinc »

Kommer vel også an på hvad du mest vil bruge den til ?
Men jeg ved bare at på zeptos hjemmeside kan man selv sammensætte sin computer som man vil, det har jeg gjort og jeg er nu tilfreds med min :)
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hvem fanden kalder Zepto for en kvalitetscomputer...? Ikke fordi jeg har noget imod folk der køber Zepto, eller på nogen måder prøver at nedgøre mærket, men toppen af poppen er det altså ikke.

Til indspilning af musik tror jeg du kommer længst med en MacBook. God software, billig computer og umanerlig - og er du bange for OS X og dets programmer så kan det ændres ved at rent faktisk at bruge det et par dage i træk. Desuden kan den også køre Windows hvis du finder det mere optimalt.

//QzL - møgstiv aka konfirmandstiv og på vej seng... Ser dobbelt og har meget svært ved at ramme de korrekte taster.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar