Champions League 2007/2008

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Hvem vinder CL?

Milan
5
8%
Barcelona
10
16%
Real Madrid
10
16%
Manchester United
18
29%
Liverpool
7
11%
Inter
2
3%
Chelsea
4
6%
Arsenal
4
6%
Valencia
2
3%

Afgivne stemmer: 62

Sig-Mund

Champions League 2007/2008

Indlæg af Sig-Mund »

Så skal vi endnu engang igang med Champions League iaften. Som alle nok ved kvalificerede FCK sig desværre ikke.

Men det skal ikke holdes os fra at fortælle hvem vi ser som favoritter.

Mine favoritter er igen i år Milab, jeg mener at Milan har et stærkere hold i år, i forhold til sidste år, hvor de i år må ha Ronaldo med, hvorimod de sidste år kun måtte bruge Gilardinho og Inzaghi.

Til Januar må de så tage Pato i brug, deres nye unge kæmpe talent, som helt sikkert nok skal gå hen og vise hvad han dur til.

Desuden har de Kaka, som nok er storfavorit til at tage titlen som verdens bedste fodboldspiller, hvilke han viste i stor stil sidste sæson, at det vil være fuldt fortjent.
Og næsten på ene hånd sørgede for Milans champions league succes. Hold ham skadesfri, og Milan skal nok ende i finalen endnu engang. Som i forvejen tæller 3 CL finaler på 5 år.

Stem, og til de hold som i mener jeg har glemt, er jeg ked af, men har skrevet stor favoritterne
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Det hold jeg vil stemme på er der ikke.... jeg tror på Lyon...
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Dj Pantheon skrev:Det hold jeg vil stemme på er der ikke.... jeg tror på Lyon...
Det er faktisk med vilje jeg har undladt Lyon.
Man har de sidste 3-4 år sagt, at i år var det Lyons tur, og gang på gang har det vist sig at de ikke har haft det der skulle til når det kom til stykket. Og desuden mener jeg ikke de er så stærke i år som de har været de forgående år.

Men helt sikkert et godt bud
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Dj Pantheon
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Kan kun give dig ret, men tror de kommer langt...men alt det ved vi jo mere om i marts :) Men dejligt der er top klasse bold igen!
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Der mangler jo pokkers mange hold!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Cokeline skrev:Der mangler jo pokkers mange hold!
Se hvad jeg skriver i bunden. Og vil næsten æde min egen hue på at, det er en af de ovennævnte hold der går hen og vinder.

CSKA Moskav, PSV, Porto, Benfica, Shaktar Donesk osv.

Har nok ikke den store chance
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg har også netop lavet hold til Drømmeholdet CL, der sætter jeg min lid til Arsenal, Barcelona og Schalke + en billig Inter-spiller.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
naRf

Indlæg af naRf »

Du stiller spørgsmålet: "Hvem vinder CL?" Så kan du ikke bare udelade dem som DU ikke tror vinder. Det er da noget underlig noget.
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Ja Sig-Mund, vi kommer snart og slagter dig! :)
mikkEL2

Indlæg af mikkEL2 »

Valencia :D!
de har den bedste midtbane spiller/målkomet David Villa ;)
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

naRf skrev:Du stiller spørgsmålet: "Hvem vinder CL?" Så kan du ikke bare udelade dem som DU ikke tror vinder. Det er da noget underlig noget.
Ville helst ikke lave en afstemning med 32 forskellige hold, derfor tog jeg bare de mest åbenlyse, og favoritterne, og hvis lige præcis dit hold ikke står mellem favoritterne, så kunne du jo skrive det her istedet :)

mikkEL2
Nu er David Villa godt nok angriber
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Liverpool tager den i år!
Billede
axci

Indlæg af axci »

Arsenal tager den! Undertippede men i år er året!! ;) (kan man jo sige hvert år om alle hold)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Helt klart Arsenal.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Jeg tror at Liverpool møder AC Milan i finalen og Liverpool snupper pokalen 8D
overlord
Geografisk sted: DK

Indlæg af overlord »

F.C.Barcelona - Més que un Club
naRf

Indlæg af naRf »

Sig-Mund skrev:
naRf skrev:Du stiller spørgsmålet: "Hvem vinder CL?" Så kan du ikke bare udelade dem som DU ikke tror vinder. Det er da noget underlig noget.
Ville helst ikke lave en afstemning med 32 forskellige hold, derfor tog jeg bare de mest åbenlyse, og favoritterne, og hvis lige præcis dit hold ikke står mellem favoritterne, så kunne du jo skrive det her istedet :)
Nej, det forlanger jeg heller ikke. Men du må gerne tilføje hold som Schalke 04, Celtic, Roma, Sevilla, PSV, Lyon, Porto og Werder Bremen.

Og jo - Real Madrid var tilføjet :wink:
Billede
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

Barca, de har haft en lidt svær start på den hjemmelige sæson, men med indkøb som Touré, Henry, Milito, og talentet Dos Santos der er rykket op fra B holdet der virkelig har imponerert, tror jeg de kunne gå hele vejen i år, og hvis holdet finder formen, er det måske Europas bedste pt. største udfordrer ser jeg som Real madrid eller Chelsea, trods deres skuffende start mod Rosenborg som endte 1-1
<HR>
<center>:)</center>
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

Og fuck nu de der PSV, celtic, Lyon, Shalke osv.... de vinder jo ikke alligevel...
<HR>
<center>:)</center>
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Real Madrid er mine klare favoritter.. De har så utral et stærkt samt spændende hold.. Det bliver spændende når Robben og Sneijder begge to er spillet ind..

Man skal dog aldrig afskrive Liverpool som er et fantastisk godt cup hold og med tilføjelsen af Torres har de fundet angriberen der kan være god for 25-30 mål pr. sæson

Jeg har svært ved at se Milan vinde den igen i år, da jeg synes de andre hold i Europa har forstærket sig væsenligt mere end Milan..
Besvar