Champions League 2007/2008
Redaktør: Moderators
Champions League 2007/2008
Så skal vi endnu engang igang med Champions League iaften. Som alle nok ved kvalificerede FCK sig desværre ikke.
Men det skal ikke holdes os fra at fortælle hvem vi ser som favoritter.
Mine favoritter er igen i år Milab, jeg mener at Milan har et stærkere hold i år, i forhold til sidste år, hvor de i år må ha Ronaldo med, hvorimod de sidste år kun måtte bruge Gilardinho og Inzaghi.
Til Januar må de så tage Pato i brug, deres nye unge kæmpe talent, som helt sikkert nok skal gå hen og vise hvad han dur til.
Desuden har de Kaka, som nok er storfavorit til at tage titlen som verdens bedste fodboldspiller, hvilke han viste i stor stil sidste sæson, at det vil være fuldt fortjent.
Og næsten på ene hånd sørgede for Milans champions league succes. Hold ham skadesfri, og Milan skal nok ende i finalen endnu engang. Som i forvejen tæller 3 CL finaler på 5 år.
Stem, og til de hold som i mener jeg har glemt, er jeg ked af, men har skrevet stor favoritterne
Men det skal ikke holdes os fra at fortælle hvem vi ser som favoritter.
Mine favoritter er igen i år Milab, jeg mener at Milan har et stærkere hold i år, i forhold til sidste år, hvor de i år må ha Ronaldo med, hvorimod de sidste år kun måtte bruge Gilardinho og Inzaghi.
Til Januar må de så tage Pato i brug, deres nye unge kæmpe talent, som helt sikkert nok skal gå hen og vise hvad han dur til.
Desuden har de Kaka, som nok er storfavorit til at tage titlen som verdens bedste fodboldspiller, hvilke han viste i stor stil sidste sæson, at det vil være fuldt fortjent.
Og næsten på ene hånd sørgede for Milans champions league succes. Hold ham skadesfri, og Milan skal nok ende i finalen endnu engang. Som i forvejen tæller 3 CL finaler på 5 år.
Stem, og til de hold som i mener jeg har glemt, er jeg ked af, men har skrevet stor favoritterne
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Det er faktisk med vilje jeg har undladt Lyon.Dj Pantheon skrev:Det hold jeg vil stemme på er der ikke.... jeg tror på Lyon...
Man har de sidste 3-4 år sagt, at i år var det Lyons tur, og gang på gang har det vist sig at de ikke har haft det der skulle til når det kom til stykket. Og desuden mener jeg ikke de er så stærke i år som de har været de forgående år.
Men helt sikkert et godt bud
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
- Dj Pantheon
- Kontakt:
Se hvad jeg skriver i bunden. Og vil næsten æde min egen hue på at, det er en af de ovennævnte hold der går hen og vinder.Cokeline skrev:Der mangler jo pokkers mange hold!
CSKA Moskav, PSV, Porto, Benfica, Shaktar Donesk osv.
Har nok ikke den store chance
- Dj Pantheon
- Kontakt:
Ville helst ikke lave en afstemning med 32 forskellige hold, derfor tog jeg bare de mest åbenlyse, og favoritterne, og hvis lige præcis dit hold ikke står mellem favoritterne, så kunne du jo skrive det her istedetnaRf skrev:Du stiller spørgsmålet: "Hvem vinder CL?" Så kan du ikke bare udelade dem som DU ikke tror vinder. Det er da noget underlig noget.
mikkEL2
Nu er David Villa godt nok angriber
Nej, det forlanger jeg heller ikke. Men du må gerne tilføje hold som Schalke 04, Celtic, Roma, Sevilla, PSV, Lyon, Porto og Werder Bremen.Sig-Mund skrev:Ville helst ikke lave en afstemning med 32 forskellige hold, derfor tog jeg bare de mest åbenlyse, og favoritterne, og hvis lige præcis dit hold ikke står mellem favoritterne, så kunne du jo skrive det her istedetnaRf skrev:Du stiller spørgsmålet: "Hvem vinder CL?" Så kan du ikke bare udelade dem som DU ikke tror vinder. Det er da noget underlig noget.
Og jo - Real Madrid var tilføjet

..
Barca, de har haft en lidt svær start på den hjemmelige sæson, men med indkøb som Touré, Henry, Milito, og talentet Dos Santos der er rykket op fra B holdet der virkelig har imponerert, tror jeg de kunne gå hele vejen i år, og hvis holdet finder formen, er det måske Europas bedste pt. største udfordrer ser jeg som Real madrid eller Chelsea, trods deres skuffende start mod Rosenborg som endte 1-1
<HR>
<center>:)</center>
..
Og fuck nu de der PSV, celtic, Lyon, Shalke osv.... de vinder jo ikke alligevel...
<HR>
Real Madrid er mine klare favoritter.. De har så utral et stærkt samt spændende hold.. Det bliver spændende når Robben og Sneijder begge to er spillet ind..
Man skal dog aldrig afskrive Liverpool som er et fantastisk godt cup hold og med tilføjelsen af Torres har de fundet angriberen der kan være god for 25-30 mål pr. sæson
Jeg har svært ved at se Milan vinde den igen i år, da jeg synes de andre hold i Europa har forstærket sig væsenligt mere end Milan..
Man skal dog aldrig afskrive Liverpool som er et fantastisk godt cup hold og med tilføjelsen af Torres har de fundet angriberen der kan være god for 25-30 mål pr. sæson
Jeg har svært ved at se Milan vinde den igen i år, da jeg synes de andre hold i Europa har forstærket sig væsenligt mere end Milan..