!! Chart Attack Yearmix 2006 !! SÅ ER DET I AFTEN - LINK HER

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Patter i Chart Attack Yearmix?

YES SIR!
147
83%
Nej, jeg er blevet for gammel til boobies....
31
17%

Afgivne stemmer: 178

odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Er mirrors ikke stadig åbent på http://www.home.no/ca-yearmix ? Burde minimum ét være.

Og btw Mail.. tak for en hyggelig indspilning.. ærgerligt at du var syg og at det ikke kunne blive længere tid :( Håber du har det bedre nu og kan lide introen Wonder og jeg fik bikset sammen..
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

http://godt.nytaar.fra.domin.dk/ <-- den er stadigt oppe sammen med det andet mirror jeg smed den op på men et må være nok ;-)
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
_BoBo^

Indlæg af _BoBo^ »

DoMiNaToR skrev:http://godt.nytaar.fra.domin.dk/ <-- den er stadigt oppe sammen med det andet mirror jeg smed den op på men et må være nok ;-)
og hvad er pass til rar filen

okay lige meget har fundt det
in the sweet denmark or under the hot sun in Afganistan
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Er der en der kan smide dette mix op igen?
BØH
paleface
Geografisk sted: Festival Danmark

Indlæg af paleface »

bump...

Be' om..
Mix music - not drugs!
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Hurtigere klovn, hurtigere..
nithelizius

Pretty Please

Indlæg af nithelizius »

Hey så må jeg lige være lidt besværlig her, desværre..

Jeg synes chart attack 2007 (fik det gennem en ven) var super fedt (: Og så har jeg et stykke tid gået og ledt efter andre årgange, og så fandt jeg så endelig denne side (ja ok fair play burde være lige til højrebenet, men er lidt for glad for google og dårlige søgeord). Kort sagt så ville jeg høre om der var nogen der gad at smide chart attack 2006 op igen? og/eller andre årgange :)

På forhånd tak, har ikke helt forstået hvordan siden fungere, men et stort tak til de der laver mixene, vil gætte på at det er diverse brugere herinde? :)
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg smider 2006 op - det er det eneste jeg har liggende (udover 2007)

Og du er velkommen til at spørge (evt. i en PM) hvis du har spørgsmål, men jeg vil råde dig til at læse reglerne.
BØH
nithelizius

Indlæg af nithelizius »

Tusind tak, det lyder rigtigt godt, glæder mig til det kommer op.

Nu ved jeg ikke om det var en hentydning, i så fald så kan det godt være du lige må klargøre hvad jeg har gjort forkert i henhold til reglerne :)

Tak igen :)
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Du har ikke gjort noget forkert. At lave et req i en tidligere tråd er det helt rigtige at gøre. Tror goafreak hentyder til, er at der er en del nye brugere der ikke læser reglerne og bryder dem. Det giver ikke det bedste indtryk ;)

Men velkommen til.. :)
Hurtigere klovn, hurtigere..
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

http://www.sendspace.com/file/11unhk

Der er 2006. Du må undskylde det blev på sendspace, men rapidshare fungerer fandeme aldrig for mig her for tiden.

Og helt rigtigt som falcon siger. Du har ikek gjort noget galt.

Og velkommen til.
BØH
nithelizius

Indlæg af nithelizius »

Mange tak. Kan det passe at sendspace er nede pt?
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Nix - jeg kan sagtens hente derfra.
BØH
nithelizius

Indlæg af nithelizius »

Fair nok, jeg prøver at se hvad jeg kan gøre ved det :) antager det ikke er et almindeligt problem, så må se om det evt. er windows firewall der blokere eller lignende :)

Edit: Undskyld jeg er til besvær, men er der nogle der kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan åbne den side? har deaktiveret mine antivirus programmer? På forhånd tak.
niller

Indlæg af niller »

Jeg har også tit problemer med at hente fra sendspace, men den plejer altid at fungere, hvis man forsøger nok gange. Så kan blot sige, prøv igen og igen...
nithelizius

Indlæg af nithelizius »

tak for tippet, det vil jeg så gøre :) Når du siger at du har problemer med det, mener du så med at få filen ned eller i det hele taget at komme ind på siden. I mit tilfælde kan jeg slet ikke komme ind på siden :)
niller

Indlæg af niller »

Jeg plejer at få en meddelse om, at al kapaciteten er opbrugt, når jeg trykker på downloadlinket, der findes på selve sendspace-siden. Jeg har aldrig oplevet problemer med at komme ind på siden og kan også sagtens komme ind på det link, der er postet her i tråden. Hvis det er der dit problem ligger, vil jeg tro det er problem du har lokalt på din computer eller dit netværk, men derudover har jeg ikke lige et bud på hvad det kan være.
nithelizius

Indlæg af nithelizius »

Hej igen, jeg må så endnu engang bede om en kæmpe tjeneste. Det skyldes at jeg ikke kunne komme ind på sendspace i de efterfølgende dage efter admodningen om at få chart attack 2006 lagt op igen. Jeg har herefter været på kasernen (er i militæret for tiden) uden mulighed for at komme hjem og grundet noget delingsfest, åbent hus m.m. kunne jeg ikke komme hjem i weekenden, og da jeg nu endelig kan komme ind på sendspace ligger filen der ikke mere.

Håber der er nogen der har lyst til at uploade den igen.

På forhånd tak.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

nithelizius skrev:Hej igen, jeg må så endnu engang bede om en kæmpe tjeneste. Det skyldes at jeg ikke kunne komme ind på sendspace i de efterfølgende dage efter admodningen om at få chart attack 2006 lagt op igen. Jeg har herefter været på kasernen (er i militæret for tiden) uden mulighed for at komme hjem og grundet noget delingsfest, åbent hus m.m. kunne jeg ikke komme hjem i weekenden, og da jeg nu endelig kan komme ind på sendspace ligger filen der ikke mere.

Håber der er nogen der har lyst til at uploade den igen.

På forhånd tak.
prøv at se her http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=23640
;)
nithelizius

Indlæg af nithelizius »

jamen jeg er speechless. Det er jo simpelthen genialt, er så evigt taknemmelig!!!
Besvar