Og btw Mail.. tak for en hyggelig indspilning.. ærgerligt at du var syg og at det ikke kunne blive længere tid
!! Chart Attack Yearmix 2006 !! SÅ ER DET I AFTEN - LINK HER
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Er mirrors ikke stadig åbent på http://www.home.no/ca-yearmix ? Burde minimum ét være.
Og btw Mail.. tak for en hyggelig indspilning.. ærgerligt at du var syg og at det ikke kunne blive længere tid
Håber du har det bedre nu og kan lide introen Wonder og jeg fik bikset sammen..
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
http://godt.nytaar.fra.domin.dk/ <-- den er stadigt oppe sammen med det andet mirror jeg smed den op på men et må være nok 
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us

og hvad er pass til rar filenDoMiNaToR skrev:http://godt.nytaar.fra.domin.dk/ <-- den er stadigt oppe sammen med det andet mirror jeg smed den op på men et må være nok
okay lige meget har fundt det
in the sweet denmark or under the hot sun in Afganistan
-
nithelizius
Pretty Please
Hey så må jeg lige være lidt besværlig her, desværre..
Jeg synes chart attack 2007 (fik det gennem en ven) var super fedt (: Og så har jeg et stykke tid gået og ledt efter andre årgange, og så fandt jeg så endelig denne side (ja ok fair play burde være lige til højrebenet, men er lidt for glad for google og dårlige søgeord). Kort sagt så ville jeg høre om der var nogen der gad at smide chart attack 2006 op igen? og/eller andre årgange
På forhånd tak, har ikke helt forstået hvordan siden fungere, men et stort tak til de der laver mixene, vil gætte på at det er diverse brugere herinde?
Jeg synes chart attack 2007 (fik det gennem en ven) var super fedt (: Og så har jeg et stykke tid gået og ledt efter andre årgange, og så fandt jeg så endelig denne side (ja ok fair play burde være lige til højrebenet, men er lidt for glad for google og dårlige søgeord). Kort sagt så ville jeg høre om der var nogen der gad at smide chart attack 2006 op igen? og/eller andre årgange
På forhånd tak, har ikke helt forstået hvordan siden fungere, men et stort tak til de der laver mixene, vil gætte på at det er diverse brugere herinde?
-
nithelizius
http://www.sendspace.com/file/11unhk
Der er 2006. Du må undskylde det blev på sendspace, men rapidshare fungerer fandeme aldrig for mig her for tiden.
Og helt rigtigt som falcon siger. Du har ikek gjort noget galt.
Og velkommen til.
Der er 2006. Du må undskylde det blev på sendspace, men rapidshare fungerer fandeme aldrig for mig her for tiden.
Og helt rigtigt som falcon siger. Du har ikek gjort noget galt.
Og velkommen til.
BØH
-
nithelizius
-
nithelizius
Fair nok, jeg prøver at se hvad jeg kan gøre ved det
antager det ikke er et almindeligt problem, så må se om det evt. er windows firewall der blokere eller lignende 
Edit: Undskyld jeg er til besvær, men er der nogle der kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan åbne den side? har deaktiveret mine antivirus programmer? På forhånd tak.
Edit: Undskyld jeg er til besvær, men er der nogle der kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan åbne den side? har deaktiveret mine antivirus programmer? På forhånd tak.
-
nithelizius
Jeg plejer at få en meddelse om, at al kapaciteten er opbrugt, når jeg trykker på downloadlinket, der findes på selve sendspace-siden. Jeg har aldrig oplevet problemer med at komme ind på siden og kan også sagtens komme ind på det link, der er postet her i tråden. Hvis det er der dit problem ligger, vil jeg tro det er problem du har lokalt på din computer eller dit netværk, men derudover har jeg ikke lige et bud på hvad det kan være.
-
nithelizius
Hej igen, jeg må så endnu engang bede om en kæmpe tjeneste. Det skyldes at jeg ikke kunne komme ind på sendspace i de efterfølgende dage efter admodningen om at få chart attack 2006 lagt op igen. Jeg har herefter været på kasernen (er i militæret for tiden) uden mulighed for at komme hjem og grundet noget delingsfest, åbent hus m.m. kunne jeg ikke komme hjem i weekenden, og da jeg nu endelig kan komme ind på sendspace ligger filen der ikke mere.
Håber der er nogen der har lyst til at uploade den igen.
På forhånd tak.
På forhånd tak.
prøv at se her http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=23640nithelizius skrev:Hej igen, jeg må så endnu engang bede om en kæmpe tjeneste. Det skyldes at jeg ikke kunne komme ind på sendspace i de efterfølgende dage efter admodningen om at få chart attack 2006 lagt op igen. Jeg har herefter været på kasernen (er i militæret for tiden) uden mulighed for at komme hjem og grundet noget delingsfest, åbent hus m.m. kunne jeg ikke komme hjem i weekenden, og da jeg nu endelig kan komme ind på sendspace ligger filen der ikke mere.
På forhånd tak.
-
nithelizius