Tysk pensionist takker nej til 22 millioner

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Tysk pensionist takker nej til 22 millioner

Indlæg af Cokeline »

Hos den tyske spiludbyder Lottozentrale ligger der en check på tre millioner euro og venter på, at dens ejermand, en 70-årig pensionist, kommer og henter den.

Men ifølge vinderen bliver papirlappen, der omregnet til danske kroner er over 22 millioner værd, ikke hentet forløbig.

Han har nemlig ikke brug for pengene, skriver flere internationale medier.

»Hvad skal jeg med så mange penge. Min kone er netop gået bort, og mine forældre er også døde. Jeg har ingen børn og ingen slægtninge«, siger den potentielle millionær og forklarer, at han havde købt lottokuponnen af gammel vane, fordi hans afdøde kone var en ivrig spiller.

En talsmand fra Lottozentrale oplyser, at spiludbyderen vil forsøge at overtale manden til at tage imod sin gevinst.
WTF ?!

Gi' mig mandens tlf. nr så skal han nok få den søn han aldrig har haft :)

På den anden måde synes det er modigt og fedt sagt "Ej, dem gider jeg ikke at ha'"
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

hvis man nu er 70 år, og alle man kendte var gået bort, så er der jo ikke så meget tilbage at bruge penge på?? måske aktiv-dødshjælp
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg kunne også godt lige lege hans søn et par måneder, hvis det kunne kaste 22 af de lange af sig.. :D

Jeg synes han skal tage i mod pengene og hvis han stadig ikke mener han kan bruge dem til noget, så kan han sgu da smide dem i nakken på et eller andet godt formål.. så gør de da lidt gavn.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

PinK^^ShadoW skrev:hvis man nu er 70 år, og alle man kendte var gået bort, så er der jo ikke så meget tilbage at bruge penge på?? måske aktiv-dødshjælp
Man kan jo altid donere dem til en eller anden fond af en slags.
BØH
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Evt. donere dem til dansk børnepleje, sygevæsen, skolevæsen... Der er mange gode formål...

Personligt ville jeg nok smide dem efter DTU eller lign. Forskerpenge kan der aldrig blive for mange af.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Nå ja men hvis han bliver 90 kan han da nok lige hygge sig lidt... Han kan nok godt finde en ny kone nu ;)
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Jeg havde bare brugt dem på luder og sprut :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

Jeg er sgu lidt imponeret. det er da flot, men på den anden side er det også synd for ham.
Niki

Indlæg af Niki »

funny old man :P
"We don't need no education" citat Pink Floyd
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Godt for han skal sku da ik ha' 22millioner han bruger dem jo bare på snoller og vi snakker Werters echte (stavet forkert) bolscher, ser I ikke reklamer?? :D

Synd så mange penge vindes af en i den alder som slet ikke har brug for dem..
He who dies with honor is a dead man!
pa
Geografisk sted: Hidden
Kontakt:

Indlæg af pa »

hmm..
Soaring
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg synes det er meget egoistisk af ham at sige nej til pengene. Forstået på den måde, at det lidt lyder som at, hvis han ikke har noget at bruge dem til, så er der ingen grund til at sende dem i omløb. I stedet for at tage dem, og give dem videre med det samme. Og hvis han virkelig har et problem med at blive set af resten af Tyskland på TV, fordi han giver så stor en gave til en organisation, så kunne han da give dem kuponen i stedet for, og så kan de selv indløse den i stedet for det egoistiske spor han ligger i nu.

Synes det er cool, at han ikke bare tager imod dem og gør, ligesom den gennemsnitlige 70 årige dansker gør, og siger at han måske vil have en ny opvaskebørste eller en ny pære til bilen fordi baglygten er sprunget. Men at han ikke vil hente pengene, og give dem til andre trængende, synes jeg er ufølsomt.
pa
Geografisk sted: Hidden
Kontakt:

Indlæg af pa »

jeg vil sku gerne gå rundt og lege søn lidt for 22 mio :O
Soaring
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

Det vil jeg næsten vove at tro vi alle ville.
Crackdealer
Geografisk sted: Kan ikke findes på google..

Indlæg af Crackdealer »

Jeg vil ikke...
Schrødingers kat er død
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Kan du ikke lige få styr på din signatur Crackdealer ?
Besvar