Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hos den tyske spiludbyder Lottozentrale ligger der en check på tre millioner euro og venter på, at dens ejermand, en 70-årig pensionist, kommer og henter den.
Men ifølge vinderen bliver papirlappen, der omregnet til danske kroner er over 22 millioner værd, ikke hentet forløbig.
Han har nemlig ikke brug for pengene, skriver flere internationale medier.
»Hvad skal jeg med så mange penge. Min kone er netop gået bort, og mine forældre er også døde. Jeg har ingen børn og ingen slægtninge«, siger den potentielle millionær og forklarer, at han havde købt lottokuponnen af gammel vane, fordi hans afdøde kone var en ivrig spiller.
En talsmand fra Lottozentrale oplyser, at spiludbyderen vil forsøge at overtale manden til at tage imod sin gevinst.
WTF ?!
Gi' mig mandens tlf. nr så skal han nok få den søn han aldrig har haft
På den anden måde synes det er modigt og fedt sagt "Ej, dem gider jeg ikke at ha'"
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Jeg kunne også godt lige lege hans søn et par måneder, hvis det kunne kaste 22 af de lange af sig..
Jeg synes han skal tage i mod pengene og hvis han stadig ikke mener han kan bruge dem til noget, så kan han sgu da smide dem i nakken på et eller andet godt formål.. så gør de da lidt gavn..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
PinK^^ShadoW skrev:hvis man nu er 70 år, og alle man kendte var gået bort, så er der jo ikke så meget tilbage at bruge penge på?? måske aktiv-dødshjælp
Man kan jo altid donere dem til en eller anden fond af en slags.
Godt for han skal sku da ik ha' 22millioner han bruger dem jo bare på snoller og vi snakker Werters echte (stavet forkert) bolscher, ser I ikke reklamer??
Synd så mange penge vindes af en i den alder som slet ikke har brug for dem..
Jeg synes det er meget egoistisk af ham at sige nej til pengene. Forstået på den måde, at det lidt lyder som at, hvis han ikke har noget at bruge dem til, så er der ingen grund til at sende dem i omløb. I stedet for at tage dem, og give dem videre med det samme. Og hvis han virkelig har et problem med at blive set af resten af Tyskland på TV, fordi han giver så stor en gave til en organisation, så kunne han da give dem kuponen i stedet for, og så kan de selv indløse den i stedet for det egoistiske spor han ligger i nu.
Synes det er cool, at han ikke bare tager imod dem og gør, ligesom den gennemsnitlige 70 årige dansker gør, og siger at han måske vil have en ny opvaskebørste eller en ny pære til bilen fordi baglygten er sprunget. Men at han ikke vil hente pengene, og give dem til andre trængende, synes jeg er ufølsomt.