Hvorfor er bassen bedre?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
jmunch

Hvorfor er bassen bedre?

Indlæg af jmunch »

Hey.. kom lige til at tænke på, at de numre jeg hører i winamp osv, der er bassen ret dårlig fra standard i forhold til f.eks http://tiestodenmark.dk/desktop/index.html. hvordan kan det være? bassen lyder meget bedre i hovedbøfferne på den side
EMR

Indlæg af EMR »

Ved ikke om det bare er mig, men synes ikke winamp leverer så god bass i forhold til Media Player.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Tilgengæld er MP meget forvirrende at finde rundt i. Ved endnu ikke hvor man finder filerne henne, jeg trækker dem bare over for at spille ;)
overlord
Geografisk sted: DK

Indlæg af overlord »

det afhænger jo blot af hvordan jeres settings er.
Gid jeg dog havde mere --->
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Tjek din eq i winamp, den er garanteret sat på noget fanzy :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ellers brug DFX til Winamp... Dog foretrækker jeg at sætte indstillingerne på min AV-reciever.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Der er flere jeg kender, der har klaget over - især - forvrænget lyd i Winamp.
Og hver gang har de lavet den klassiske fejl; I equalizeren, sidder en fader, som kontollerer gain på EQ.
Hvis den bliver hævet over 0db, og wave i system mixeren i forvejen står på 100%, og man så skruer lidt op - ja, så lyder det ganske forfærdeligt.

Syns egentligt Winamp spiller ok, men den skal stå neutral - så er den bedst.
Og når I nu alligevel har den der avancerede CD afspiller (ja, din PC) koblet på stereo anlægget, så betragt den som en CD afspiller.
Den har sgu ingen EQ settings der kan maltraktere lyden inden den kommer i forstærker delen.
Kør lineært, og tæm så lyden med din Amp/EQ.

Den bedste player som multi-player der både kan spille og rippe, og har en fornuftig registrering også, er Music Match Jukebox.
Den udmærker sig også ved god lyd. Her skal der nok være nogle der er uenige, men hurra for forskellen :D
Og så ripper den i rigtig god kvalitet - og HURTIGT 8O
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
EMR

Indlæg af EMR »

Personligt foretrækker jeg iTunes. God menu, funger godt med iPod og super lyd synes jeg.
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Er også gået over til Itunes, var træt af at sku skifte program bare for at loade min Ipod... Ikke noget jeg har fortrudt! :)
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg er skiftet fra flere års brug af WinAMP til at bruge WMP 11.. syns simpelthen WinAMP crashede ALT for meget..
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

chreddy1 skrev:jeg er skiftet fra flere års brug af WinAMP til at bruge WMP 11.. syns simpelthen WinAMP crashede ALT for meget..
Mit winamp crasher kun hvis min computer crasher..

Køre også med en gammel version. køre med 2.91. Bedste version efter min mening der virker altid :D
Billede
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

okay.. mit winamp crasher ret tit.. fx hvis jeg sætter en cd i og den ska finde oplysninger.. hvis jeg jeg annullerer det, crasher den.. det er ret trist.. :(
men min foretrukne version er 5.24 :)
Besvar