Hvad sys du er det bedste nummer nogensinde ?
Redaktør: Moderators
Daftpunk - Around the World
Becca - You make me feel
Thrillseekers - Synthesia
The Warrior - Warrior
Det er ihvertfald nogle af dem der har holdt ved, ved mig.
Becca - You make me feel
The Warrior - Warrior
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Sunshine: Havde jeg helt glemt, men tænkte jo det var en selvfølge at Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son er genialt, sammen selvfølgelig med Bad Moon Rising. Så bliver det ikke bedre 
Nu kommer 1. mio inflationsramte-rubler-spørgsmålet:Lokefar skrev: Thrillseekers - Synthesia
The Warrior - Warrior
Kan du godt lide 51st state?
Og nu vil jeg i seng. Forbereder mig mentalt på tømmermændene. God bedring og godnat til mig
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
AjepQrazyLeg skrev:Nu kommer 1. mio inflationsramte-rubler-spørgsmålet:Lokefar skrev: Thrillseekers - Synthesia
The Warrior - Warrior
Kan du godt lide 51st state?
Og nu vil jeg i seng. Forbereder mig mentalt på tømmermændene. God bedring og godnat til mig
Hmm kom lige i tanke om imorges da vi hørte radio på arbejde at det rent faktisk var Daftpunk - One More Time jeg mente, men hey Around The World er også fed!Lokefar skrev:Daftpunk - Around the World
Becca - You make me feel
The Warrior - Warrior
-
Fredetheman
- CAs svar på Grev Ingolf
Pink floyd - Time.
Dette nummer er især grundet teksten, et ualmindelig fedt nummer, som især også var meget rammende for den tid, jeg var teenager i. Jeg kunne ihvertfald relaterer mig til det og tror egentlig i alle kan gøre det..
Ticking away the moments that make up a dull day
You fritter and waste the hours in an off hand way
Kicking around on a piece of ground in your home town
Waiting for someone or something to show you the way
Og i forhold til det at være ung, hvor man jager alt ting, så bliver det knapt nok bedre i forhold til følgende:
And you run and you run to catch up with the sun, but its sinking
And racing around to come up behind you again
The sun is the same in the relative way, but youre older
Shorter of breath and one day closer to death
Tror vi allesammen, kender den fornemmelse, fuck hvor har denne uge gået stærkt og lige pludselig før man får set sig om, så er man blevet 1 år ældre...
Og endelig afslutning, på denne fremragende sang, inden sopranen kommer ind over.....
Home, home again
I like to be here when I can
And when I come home cold and tired
Its good to warm my bones beside the fire
Far away across the field
The tolling of the iron bell
Calls the faithful to their knees
To hear the softly spoken magic spells.
Hvor hvis man igen, især som ung, begynder egentlig at sætte pris på at være hjemme hos de gamle´også selvom man indser at jo ældre man bliver, desto kortere tid har man dem i...
Dette nummer er især grundet teksten, et ualmindelig fedt nummer, som især også var meget rammende for den tid, jeg var teenager i. Jeg kunne ihvertfald relaterer mig til det og tror egentlig i alle kan gøre det..
Ticking away the moments that make up a dull day
You fritter and waste the hours in an off hand way
Kicking around on a piece of ground in your home town
Waiting for someone or something to show you the way
Og i forhold til det at være ung, hvor man jager alt ting, så bliver det knapt nok bedre i forhold til følgende:
And you run and you run to catch up with the sun, but its sinking
And racing around to come up behind you again
The sun is the same in the relative way, but youre older
Shorter of breath and one day closer to death
Tror vi allesammen, kender den fornemmelse, fuck hvor har denne uge gået stærkt og lige pludselig før man får set sig om, så er man blevet 1 år ældre...
Og endelig afslutning, på denne fremragende sang, inden sopranen kommer ind over.....
Home, home again
I like to be here when I can
And when I come home cold and tired
Its good to warm my bones beside the fire
Far away across the field
The tolling of the iron bell
Calls the faithful to their knees
To hear the softly spoken magic spells.
Hvor hvis man igen, især som ung, begynder egentlig at sætte pris på at være hjemme hos de gamle´også selvom man indser at jo ældre man bliver, desto kortere tid har man dem i...