Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Min skærm er begyndt at opføre sig underligt.
En gang imellem går alt på min computer i stå, undtagen musen og lyden, hvis jeg så klikker lidt rundt med musen går skærmen i sort i ca. 3 sekunder og så "tænder" den igen (Skærmen slukker ikke helt).
Jeg har prøvet at skifte skærmen ud, men det virkede desværre heller ikke.
Jeg har et GeForce 6600 GT grafikkort.
Er der nogle af jer der har en idé om hvad der er galt?
Ps. Jeg har overhovedet ikke forstand på computere, så hvis I har brug for at vide mere om min computer må I lige råbe op.
Prøv evt. at låne en kammerats grafikkort og teste om det skulle være det der var gået i fuck. Har en kammerat hvis skærm har lavet en stunt der lyder lidt som det.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Har prøvet samme ting for nogle år siden, og der var det grafikkortet der havde røget sig en tur. Mit grafikkort stod helt af, men genkender det hvor du skriver at skærmen går i sort, men at den ikke slukker helt. Prøv Lokefars tip..
Ja, Lokefar er inde på det rigtige.
Oplevede det samme på min gamle computer. Dog gik min skærm ikke i sort, men "frøs" bare det aktuelle skærmbillede fast og viste lidt "fnuller" når man flyttede musen rundt.
Det ender jo nok med jeg nakker min brors grafikkort, hehe.
Mange tak for svarene - på trods af, at det der nok er galt, er det jeg mindst havde håbet var galt.