Min skærm går i sort

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Min skærm går i sort

Indlæg af goafreak »

Halløj CA'ere.

Min skærm er begyndt at opføre sig underligt.
En gang imellem går alt på min computer i stå, undtagen musen og lyden, hvis jeg så klikker lidt rundt med musen går skærmen i sort i ca. 3 sekunder og så "tænder" den igen (Skærmen slukker ikke helt).
Jeg har prøvet at skifte skærmen ud, men det virkede desværre heller ikke.
Jeg har et GeForce 6600 GT grafikkort.

Er der nogle af jer der har en idé om hvad der er galt?

Ps. Jeg har overhovedet ikke forstand på computere, så hvis I har brug for at vide mere om min computer må I lige råbe op.

På forhånd tak.
BØH
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

bump
BØH
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Hvis ikke allerede du har prøvet ville jeg anbefale www.eksperten.dk der er helt sikkert nogle som kan hjælpe :)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Har du prøvet at skifte ram?
Slet mig
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Må jeg bede om en længere forklaring på det? Som sagt er jo übern00b til computere. Kan det være rammene der er ved at være døde?
BØH
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Prøv evt. at låne en kammerats grafikkort og teste om det skulle være det der var gået i fuck. Har en kammerat hvis skærm har lavet en stunt der lyder lidt som det.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Har prøvet samme ting for nogle år siden, og der var det grafikkortet der havde røget sig en tur. Mit grafikkort stod helt af, men genkender det hvor du skriver at skærmen går i sort, men at den ikke slukker helt. Prøv Lokefars tip..
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Ja, Lokefar er inde på det rigtige.
Oplevede det samme på min gamle computer. Dog gik min skærm ikke i sort, men "frøs" bare det aktuelle skærmbillede fast og viste lidt "fnuller" når man flyttede musen rundt.
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Det ender jo nok med jeg nakker min brors grafikkort, hehe.
Mange tak for svarene - på trods af, at det der nok er galt, er det jeg mindst havde håbet var galt.
BØH
Besvar