Ratchet and Clank: Tools of Destruction

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Ratchet and Clank: Tools of Destruction

Indlæg af chreddy1 »

hey.. vi har nu fået en ps3 i hjemmet, så dette spil skal klart købes.. men efter at have spillet demoen har jeg fundet ud af at det er synkroniseret til dansk.. så er der nogen der ved, om det bare er demoen eller også den fulde version der er på dansk..?
for jeg er nødt til at have det på engelsk, da jeg har fulgt serien siden den startede.. (btw, genial serie ;))

nu vi er ved det, har jeg set 2 forskellige covers på nettet.. et hvor den hedder hvad jeg har skrevet i topic navnet, og et hvor den hedder Ratchet and Clank FUTURE: Tools of Destruction.. nogen der kender forskellen..?
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

Den version jeg købte i EB games er med engelsk txt og tale. Sjovt spil egentlig :D

Men det er jo ikke stranglehold
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

okay.. så ka det være at det er der den skal købes ;).. men alligevel trist at de synkroniserer sådan en fed serie til dansk.. den skal bare være på engelsk.. :(
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

i ebgames har man som regel, en dk version, og nogle gange både da og eng. spørg i butikken de ved det.

Ellers så elgiganten, de parrallelimporterer se de har som regel altid kun eng. versioner da de køber fra england bla.

håber det var info nok.
Billede
Besvar