Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
hey.. vi har nu fået en ps3 i hjemmet, så dette spil skal klart købes.. men efter at have spillet demoen har jeg fundet ud af at det er synkroniseret til dansk.. så er der nogen der ved, om det bare er demoen eller også den fulde version der er på dansk..?
for jeg er nødt til at have det på engelsk, da jeg har fulgt serien siden den startede.. (btw, genial serie )
nu vi er ved det, har jeg set 2 forskellige covers på nettet.. et hvor den hedder hvad jeg har skrevet i topic navnet, og et hvor den hedder Ratchet and Clank FUTURE: Tools of Destruction.. nogen der kender forskellen..?
okay.. så ka det være at det er der den skal købes .. men alligevel trist at de synkroniserer sådan en fed serie til dansk.. den skal bare være på engelsk..