Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Oprindeligt svarede han på Chreddys udtalelse om at sidde og spille CS på skolen, og Maunus spørger så (da down1, bruger ordet "du"), "hvem?" - som hentyder til hvem down1 rettede sin udtale mod.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Maunus skrev:Nogle som har en udgave af cs så man kan spille det på skolen uden alt det steam osv. ved at der findes en udgave har prøvet før, ved dog ikke om det var 1.3 eller 1.5 eller noget, men det gør lige meget, bare vi kan spille det over lan
håber i kan hjælpe.
der findes noget Non-Steam af CS.. jeg har den udgave (dog ikk installationsfilen, da jeg har mistet den), så vi ka spille over lan på min skole.. for alle har non-steam, så det normale virker ikke over lan ..
desuden har skolen lukket for portene til steam ..
Down1 skrev:Du går sgu heller ikke i skole for at spille CS.
chreddy1 skrev:det ved jeg.. men når man nu er på efterskole, ku man godt få brug for lidt cs i weekendene osv ..
Magnus, du komme bare ned i teknologi og komunikation, nede ved smedene. Der sidder jeg og spiller CS hver mandag og tirsdag fra kl 8-13
Har den på en USB pen fylder ca 300 MB og der er bots med
Vi sidder altid en 3-6 stykker og spiller. Er jo på arbejde så har ikke andet at lave... hehe