8 Højtalere til computer?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Nå, men det jeg mener er;

De bøsninger der på Sub´en (som jo så er hjertet i det lydsystem), det er alm phono bøsninger, af samme type som man bruger til at forbinde en CD player til en forstærker med.
De underlige hak i kabinettet er kun lavet for, at farveblinde og andre idioter ikke skal sætte det forkerte kabel i det rigtige hul ( :!: )

Jeg vil tro, at der er en meget sparsom forstærker kraft i det anlæg, og den spænding der lægges på udgangen til feks. de forreste højttalere, ikke er større, end at den sagtens kan føres ind i en anden forstærker som linie signal - på feks. en CD line indgang.

Billede

Og har han forstærkeren der normalt har spillet sammen med de ´nye´ speakers, så risikerer han ikke, at surround enheden brænder af, fordi højttalerne har for høj driftseffekt, eller forkert modstand.

Er I med nu ? 8)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

nu er jeg med.. men jeg havde ikke luret at han skulle have endnu i forstærker ud fra din post.. det var der min undren kom ind ;)

men ja hvis du gør som plys siger, burde det virke ;) det er faktisk en optimal løsning.
Besvar