Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hoopstar skrev:av... første gang SKAT har bedt mig om penge.. og det blev så til 2944 nu eller 3150 senere.. hvad gør man? er jo vant til at indkassere 5-6000..
skal jeg bare lade den stå også?
er der ikke noget med, at hvis man skylder penge, så trækker de det bare fra næste års fradrag?
Jo.. Du kan vælge at betale nu (så sparer du vidst et par hundrede) eller også kan du "overføre dem til næste runde" i bedste "Lykkehjulet"-stil.. Så bliver de bare modregnet dit fradrag næste skatteår..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Hoopstar skrev:av... første gang SKAT har bedt mig om penge.. og det blev så til 2944 nu eller 3150 senere.. hvad gør man? er jo vant til at indkassere 5-6000..
Du kan da fint lade den indgå i næste års skat - men hold dig for øje at dit fradrag reduceres med ca. 520,- / md.
Du kan da fint lade den indgå i næste års skat - men hold dig for øje at dit fradrag reduceres med ca. 520,- / md.