Hov nu er vi ude i den grå zone som jeg frygtede vi landede i.
Det er som jeg nævnte før blot et forslag jeg smed ud.
At gentlemanfinn mener at SSS og Disse hører til "mainstream" club musik og Plys og Zivago mener at Hot Cold er en ørehænger har ikke nødvendigvis noget med det færdige resultat at gøre.
Som jeg skrev aller først
"Pakken kan vel betegnes som en lille opfrisker til ens måske lettere ensformige musiksamling"
Hvis vi skal lave en pakke med musik og udgivelser ingen har haft før kan vi godt glemme ideén. I disse 80gb iPod tider er det småt med numre som kun enkelte har.
Det er også svært for der kan ikke rigtig være en admin på det. Hvis der bliver det vil musikken hurtigt igen blive sorteret efter hvad denne eller disse personer mener er spændende nok.
Derfor jeg også skrev tidligere
"Man kunne også lave en turnus ordning hvor folk hver 14. dag får bolden og så må komme med deres bud selvfølgelig udfra de "regler" der allerede er. "
Så kunne Plys fint starte nu han har gange i LP'erne.
Zivago skrev
"Så hvis man ønsker denne type musik med i projektet, så skal reglerne omdefineres. "
Der er ikke defineret nogle regler endnu.
Håber vi kan holde den her diskussion rettet mod det endelige produkt. Vil så nødigt at den drukner i "jeg kender sgu da det nummer der", det lugter af "min er større end din" og det udvider ikke nogens musiksamling

De 6 numre jeg foreslog ville udvide en samling hos en person med samme musiksamling som min. Hvis jeg uploadede dem i et lossless format. Så er de forslag til regler som der har været sat op vel overholdt?
Husk nu der er rigtig rigtig mange brugere. Ikke kun de 5-6 stykker som har deltaget i diskussionen.
Ellers godt at høre at der er støtte.
Nu mangler vi kun en måde at administrere det på