Champions League 2007/2008

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Hvem vinder CL?

Milan
5
8%
Barcelona
10
16%
Real Madrid
10
16%
Manchester United
18
29%
Liverpool
7
11%
Inter
2
3%
Chelsea
4
6%
Arsenal
4
6%
Valencia
2
3%

Afgivne stemmer: 62

Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Zukot skrev:Real Madrid er mine klare favoritter.. De har så utral et stærkt samt spændende hold.. Det bliver spændende når Robben og Sneijder begge to er spillet ind..

Man skal dog aldrig afskrive Liverpool som er et fantastisk godt cup hold og med tilføjelsen af Torres har de fundet angriberen der kan være god for 25-30 mål pr. sæson

Jeg har svært ved at se Milan vinde den igen i år, da jeg synes de andre hold i Europa har forstærket sig væsenligt mere end Milan..
Forskellen er bare at Milan holder på den faste grundstamme, hvilke gang på gang viser sig at være en succes.

Som de sagde i studiet igår "De kunne slukke stadion lyset, og alligevel vil de finde hinanden"
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
overlord
Geografisk sted: DK

Indlæg af overlord »

Barca er på sporet. Selvom man reelt ikke kan sige det så hurtigt i fasen af CL tror jeg det blir mellem Barca, Milan, Chelsea og Real.
Gid jeg dog havde mere --->
Billede
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Sig-Mund skrev: Forskellen er bare at Milan holder på den faste grundstamme, hvilke gang på gang viser sig at være en succes.

Som de sagde i studiet igår "De kunne slukke stadion lyset, og alligevel vil de finde hinanden"
jeg synes bare Real Madrid har så mange kvaliteter offensiv og utrolig nok har de også en ganske habil defensiv.. Så hvis de kan holde niveau hele sæsonen er de mine favoritter
NuxZi
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

Jeg vil bare lige hilse og sige at Real Madrid - Werder Bremen kampen i tirsdags var alt for fed live på stadion ;) .. Der var sgu gang i den :)

Desuden tror jeg Barcelona går hele vejen :)
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Så blev Kaka kåret til verdens bedste fodboldspiller idag, hvilke ikke kan komme som den store overraskelse, eftersom han næsten ene mand førte Milan til deres CL trofæ sidste år.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Sikke en første halvleg. En af de bedre finalekampe, håber dog at chealse komemr bedre med i 2. halvleg
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Dj Pantheon skrev:Sikke en første halvleg. En af de bedre finalekampe, håber dog at chealse komemr bedre med i 2. halvleg
Det må man sige de gjorde. De dominerede hele 2. halveg og burde også have vundet i ordinær tid.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Chelsea har indtil videre spillet bedst, så mangler de bare at putte den lille runde i kassen
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Rigtig god kamp, dog lidt for mange svinestreger til min smag, man kunne sagtens have givet over 5 direkte røde i den kamp.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Riiiigtig fed kamp !
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

kanon kamp!
mikkEL2

Indlæg af mikkEL2 »

Synes selv Chelsea burde have haft den pokal!
Ellers godt spillet af begge hold.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Begge hold spillede godt. Syntes dog at der vare utrolig mange fejlkendelser fra dommerens side til Uniteds fordel. Men sådan er fodbold desværre nu engang imellem.

Tillykke med sejren jer der nu er Manchester fans
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

det var stadig 2 kedelige hold der kom i finalen.. men var sgu meget intens finalen her.
Og glæder mig til at smage de øl jeg har vundet her på det fattige kollegie ;)
Besvar