Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Zukot skrev:Real Madrid er mine klare favoritter.. De har så utral et stærkt samt spændende hold.. Det bliver spændende når Robben og Sneijder begge to er spillet ind..
Man skal dog aldrig afskrive Liverpool som er et fantastisk godt cup hold og med tilføjelsen af Torres har de fundet angriberen der kan være god for 25-30 mål pr. sæson
Jeg har svært ved at se Milan vinde den igen i år, da jeg synes de andre hold i Europa har forstærket sig væsenligt mere end Milan..
Forskellen er bare at Milan holder på den faste grundstamme, hvilke gang på gang viser sig at være en succes.
Som de sagde i studiet igår "De kunne slukke stadion lyset, og alligevel vil de finde hinanden"
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Sig-Mund skrev:
Forskellen er bare at Milan holder på den faste grundstamme, hvilke gang på gang viser sig at være en succes.
Som de sagde i studiet igår "De kunne slukke stadion lyset, og alligevel vil de finde hinanden"
jeg synes bare Real Madrid har så mange kvaliteter offensiv og utrolig nok har de også en ganske habil defensiv.. Så hvis de kan holde niveau hele sæsonen er de mine favoritter
Så blev Kaka kåret til verdens bedste fodboldspiller idag, hvilke ikke kan komme som den store overraskelse, eftersom han næsten ene mand førte Milan til deres CL trofæ sidste år.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Begge hold spillede godt. Syntes dog at der vare utrolig mange fejlkendelser fra dommerens side til Uniteds fordel. Men sådan er fodbold desværre nu engang imellem.
Tillykke med sejren jer der nu er Manchester fans
det var stadig 2 kedelige hold der kom i finalen.. men var sgu meget intens finalen her.
Og glæder mig til at smage de øl jeg har vundet her på det fattige kollegie