Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
I den senere tid har jeg oplevet følgende fejl på min HP laptop.
Når jeg så klikker på "boblen" kommer der et nyt vindue op hvor jeg kan nulstille den - Herefter går der max 5 minutter og så kommer beskeden igen.
Er der nogen der har en god idé til hvordan jeg kan løse problemet, da jeg er rimelig træt af denne fejlbesked!
Hvis der ikke er en løsning ville jeg bare være glad hvis man kunne deaktivere den "bobbel" fuldstændigt så jeg ikke skulle se på den hele tiden!
OBS: Jeg har netop formateret PC'en og jeg oplever stadig samme fejl!
Der var engang i bladet Komputer for alle om hvordan man deaktiverede de der meddeleser men det var alle, såsom "Der blev fundet trådløse netværk" og "Ny enhed fundet" det var alle som blev deaktiveret..
amh skrev:Der var engang i bladet Komputer for alle om hvordan man deaktiverede de der meddeleser men det var alle, såsom "Der blev fundet trådløse netværk" og "Ny enhed fundet" det var alle som blev deaktiveret..
Det var da en mærkelig løsning. Der er jo tydeligvis en HW eller SW fejl på maskinen. Så hjælper det da ikke at deaktivere fejlmeddelserne...! Det hjælper da heller ikke at kigge væk hvis du falder og slår dig...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!