Strømstigning på hubport

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Strømstigning på hubport

Indlæg af mimic »

I den senere tid har jeg oplevet følgende fejl på min HP laptop.

Billede

Når jeg så klikker på "boblen" kommer der et nyt vindue op hvor jeg kan nulstille den - Herefter går der max 5 minutter og så kommer beskeden igen.
Er der nogen der har en god idé til hvordan jeg kan løse problemet, da jeg er rimelig træt af denne fejlbesked!
Hvis der ikke er en løsning ville jeg bare være glad hvis man kunne deaktivere den "bobbel" fuldstændigt så jeg ikke skulle se på den hele tiden!

OBS: Jeg har netop formateret PC'en og jeg oplever stadig samme fejl!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hvad har du tilsluttet til den port? Prøv evt. at afinstallere USB controller og installere den efterfølgende igen.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Cokeline skrev:Hvad har du tilsluttet til den port? Prøv evt. at afinstallere USB controller og installere den efterfølgende igen.
Jeg glemte at skrive at der overhovedet ikke er tilsluttet noget til USB portene på computeren
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Der var engang i bladet Komputer for alle om hvordan man deaktiverede de der meddeleser men det var alle, såsom "Der blev fundet trådløse netværk" og "Ny enhed fundet" det var alle som blev deaktiveret..
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Tjek lige hvordan dine USB porte ser ude. Jeg havde samme problem og da viste det sig at en af mine porte var i stykker.

Splitten i midten af stikket var knækket og kortsluttede med den omgivende ramme.
Hurtigere klovn, hurtigere..
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

amh skrev:Der var engang i bladet Komputer for alle om hvordan man deaktiverede de der meddeleser men det var alle, såsom "Der blev fundet trådløse netværk" og "Ny enhed fundet" det var alle som blev deaktiveret..
Det var da en mærkelig løsning. Der er jo tydeligvis en HW eller SW fejl på maskinen. Så hjælper det da ikke at deaktivere fejlmeddelserne...! Det hjælper da heller ikke at kigge væk hvis du falder og slår dig...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg ville nu også fejlsøge først. Men ellers er der denne her mulighed:
How to Disable Notification Area Balloon Tips in Windows XP
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar