Jeg har siddet og kigget lidt på de nye tiltag Apple har indført og jeg har helt sikkert fået mod på at investere i en iPhone!
Efter en masse kritik har Apple valgt at smide 3G i telefonen, så os med trang til hurigt internet også kan drage nytte af den!
Udover det har de også smidt GPS i telefonen som skulle virke glimrende med Google Maps!
Telefonen vil blive solgt af Telia!

Med lanceringen af den nye iPhone har apple og så introduceret "Mobile me", hvilket i bund og grund er PUSH e-mail mm. til hverdagsbrugeren!
En enket licens til servicen vil komme til at koste 99$ for et år og her får man så 20 GB kombineret mail- / disk-plads samt 200 GB trafik og måneden (det burde dække de flestes behov).
Mobile me vil komme til at fungere sammen med: Mail, Address Book, og iCal på en Mac og Microsoft Outlook på en PC med XP eller Vista
Prisen for den nye iPhone skulle komme til at ligge på omkring de 1200,- hvilket jeg ikke mener er galt for sådan et stykke "legetøj"
Den nye PUSH service er nok også et stort plus da det tillader almindelige dødelige at holde sig ordentligt organiseret og ikke kun "slipsedrenge" med adgang til firmaets Exchange server!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?