Betalingscenter til hjemmeside
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Betalingscenter til hjemmeside
Hej CA'er!
Har en kammerat som sammen med en anden har nogle fester nogle gange om året, hvor de holder fri bar arrangement for x antal kroner. Den eneste ulempe ved dette er, at måden at betale på, er via at afleverer pengene i hånden eller overfører via. kontooverførsel... Ved i om der findes et gratis betalingscenter hvor man med enkelte tryk kan overfører pengene via hjemmesiden til den konto som pengene skal betales på, lidt ligesom at betale med betalingskort via internettet...
De har funktionel hjemmeside..
www.clubzero.dk hedder siden som det drejer sig om, samme med festerne..
Har en kammerat som sammen med en anden har nogle fester nogle gange om året, hvor de holder fri bar arrangement for x antal kroner. Den eneste ulempe ved dette er, at måden at betale på, er via at afleverer pengene i hånden eller overfører via. kontooverførsel... Ved i om der findes et gratis betalingscenter hvor man med enkelte tryk kan overfører pengene via hjemmesiden til den konto som pengene skal betales på, lidt ligesom at betale med betalingskort via internettet...
De har funktionel hjemmeside..
www.clubzero.dk hedder siden som det drejer sig om, samme med festerne..
hvis I skal have det gratis så er det Paypal, dog kræver det at jeres brugere opretter en paypal (så vidt jeg husker)
det andet vil koste jer ca i abb 150 kr pr mdr for lån af gateway. 250 kr i oprettelse hos PBS (kun Dankort og VISA/Dankort) plus et års abb på 1.000,-.. så det vil sige at det første år vil koste jer ca 4300,- og de følgende år 3.800,-
(kilde: www.wannafind.dk)
og overstående pris, er UDEN system til at håndtere betalingerne.
det andet vil koste jer ca i abb 150 kr pr mdr for lån af gateway. 250 kr i oprettelse hos PBS (kun Dankort og VISA/Dankort) plus et års abb på 1.000,-.. så det vil sige at det første år vil koste jer ca 4300,- og de følgende år 3.800,-
(kilde: www.wannafind.dk)
og overstående pris, er UDEN system til at håndtere betalingerne.
PBS snupper nu os et par % pr trandsaktion. tror det er lidt svært at komme udenom...aroxdk skrev:Jeg bruger Paypal. Det eneste irriterende er at de snupper 4-5% pr transaktion, men ellers er det meget brugervenligt og let at sætte op. Kunder kan godt betale med kreditkort uden at oprette en konto der...
5% her og der løber selvfølgelig op. Men jeg er sikker på at i den sidste ende vil det stadig være billigere end at købe en dansk løsning og integrere med sin hjemmeside. Og lur mig, om det er sprut-koncept aldrig bliver så stort, så det er besværet værd at udvikle noget fra bunden.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
I kan jo kontakte dem her og se om i kan få lov at lave en test af det.
https://www.icash.dk/
De er til at snakke med
https://www.icash.dk/
De er til at snakke med
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us