Betalingscenter til hjemmeside

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Betalingscenter til hjemmeside

Indlæg af amh »

Hej CA'er!

Har en kammerat som sammen med en anden har nogle fester nogle gange om året, hvor de holder fri bar arrangement for x antal kroner. Den eneste ulempe ved dette er, at måden at betale på, er via at afleverer pengene i hånden eller overfører via. kontooverførsel... Ved i om der findes et gratis betalingscenter hvor man med enkelte tryk kan overfører pengene via hjemmesiden til den konto som pengene skal betales på, lidt ligesom at betale med betalingskort via internettet...

De har funktionel hjemmeside..

www.clubzero.dk hedder siden som det drejer sig om, samme med festerne..
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Du kan betale et gebyr til Paypal eller lign.
Ellers kan du købe en licens hos PBS til en dankort/visa-terminal.

Ellers kan I holde jer til hvad I gør nu.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

hvis I skal have det gratis så er det Paypal, dog kræver det at jeres brugere opretter en paypal (så vidt jeg husker)

det andet vil koste jer ca i abb 150 kr pr mdr for lån af gateway. 250 kr i oprettelse hos PBS (kun Dankort og VISA/Dankort) plus et års abb på 1.000,-.. så det vil sige at det første år vil koste jer ca 4300,- og de følgende år 3.800,-
(kilde: www.wannafind.dk)
og overstående pris, er UDEN system til at håndtere betalingerne.
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Jeg bruger Paypal. Det eneste irriterende er at de snupper 4-5% pr transaktion, men ellers er det meget brugervenligt og let at sætte op. Kunder kan godt betale med kreditkort uden at oprette en konto der... :)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Nu kom der lidt mere specifikke priser på, men vi er stadig ved mit første post. Du får det ikke gratis :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

aroxdk skrev:Jeg bruger Paypal. Det eneste irriterende er at de snupper 4-5% pr transaktion, men ellers er det meget brugervenligt og let at sætte op. Kunder kan godt betale med kreditkort uden at oprette en konto der... :)
PBS snupper nu os et par % pr trandsaktion. tror det er lidt svært at komme udenom...
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

5% her og der løber selvfølgelig op. Men jeg er sikker på at i den sidste ende vil det stadig være billigere end at købe en dansk løsning og integrere med sin hjemmeside. Og lur mig, om det er sprut-koncept aldrig bliver så stort, så det er besværet værd at udvikle noget fra bunden.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Overtakseret SMS ?

Kommet ny lovgivning, der tillader op til 250
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Tak for alle jeres inputs... Men hvis man f.eks. bruger E-wire, hvordan fungerer det så?? kan man lave en kode man kan sætte på sin side, så folk automatisk kommer ind på på E-wire, og bare skal indtaste kortnummer udløbsdato mv. ?
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

I kan jo kontakte dem her og se om i kan få lov at lave en test af det.

https://www.icash.dk/

De er til at snakke med :wink:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Besvar