Understøtter Windows xp?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Understøtter Windows xp?

Indlæg af GamBi »

Jeg har nu læst mig frem til at Windows xp understøtter op til 4gb max, dov ved 64 bit udgaven op til 8 gb.

Men hvordan ligger det med grafikkort ?
(Sidder nemlig sammen med en ven, som mener han skal kører Vista da hans grafikkort får ikke fuld understøttelse i XP

En der ved hvor meget XP understøtter ;-)

//Gambi
Slet mig
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Understøtter Windows xp?

Indlæg af FrZ »

GamBi skrev:Jeg har nu læst mig frem til at Windows xp understøtter op til 4gb max, dov ved 64 bit udgaven op til 8 gb.

(Sidder nemlig sammen med en ven, som mener han skal kører Vista da hans grafikkort får ikke fuld understøttelse i XP

//Gambi
Har aldrig læst, at der skulle være begrænsninger på grafikkort ydelse i xp. Men I kan jo bare køre 64 bit udgaven?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DJ Mick
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af DJ Mick »

den eneste forskel på det punkt ang xp og vista er directx så vidt jeg ved, xp kan højest køre med dx9 hvor imod vista kan køre op til og med dx10
GamBi
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Da jeg ikke rigtig kunne finde noget på nettet, sprugte jeg her..

Han siger godt nok hans ikke får den fulde understøttelse i xp, da jeg ikke ved det kan jeg ikke udtale mig ( derfor jeg spørg )
Slet mig
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

WinXP 32-bit kan ikke se mere end 3.5 GB RAM. Og så vil jeg lige sige, at det hedder dog ;) DOV er en forkortelse for Data Over Voice ;)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

odder skrev:WinXP 32-bit kan ikke se mere end 3.5 GB RAM. Og så vil jeg lige sige, at det hedder dog ;) DOV er en forkortelse for Data Over Voice ;)
Perfekt svar - PÅ ET HELT ANDET SPØRGSMÅL!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg er lidt træt FrZ. Og jeg vil sige til mit forsvar, at det stod lidt forvirrende. Men så vil jeg kommentere det andet. Jeg har aldrig hørt om grafikkort, som ikke understøttes af XP, og jeg kender ikke til nogen begrænsninger for, hvor meget ram der må være på et grafikkort i XP.
GamBi
Kontakt:

Re: Understøtter Windows xp?

Indlæg af GamBi »

GamBi skrev:Jeg har nu læst mig frem til at Windows xp understøtter op til 4gb max, dov ved 64 bit udgaven op til 8 gb.

//Gambi
Som jeg skriver med stort :-)
Men så må jeg selv prøve at lave en XP maskine samt en vista også se hvad de får i div. test

odder
Det har jeg alligvel glemt i morgen, såååå.. dog dog dog dog dog

* C L O S E D *
Slet mig
Besvar