Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har nu læst mig frem til at Windows xp understøtter op til 4gb max, dov ved 64 bit udgaven op til 8 gb.
Men hvordan ligger det med grafikkort ?
(Sidder nemlig sammen med en ven, som mener han skal kører Vista da hans grafikkort får ikke fuld understøttelse i XP
GamBi skrev:Jeg har nu læst mig frem til at Windows xp understøtter op til 4gb max, dov ved 64 bit udgaven op til 8 gb.
(Sidder nemlig sammen med en ven, som mener han skal kører Vista da hans grafikkort får ikke fuld understøttelse i XP
En der ved hvor meget XP understøtter ;-)
//Gambi
Har aldrig læst, at der skulle være begrænsninger på grafikkort ydelse i xp. Men I kan jo bare køre 64 bit udgaven?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg er lidt træt FrZ. Og jeg vil sige til mit forsvar, at det stod lidt forvirrende. Men så vil jeg kommentere det andet. Jeg har aldrig hørt om grafikkort, som ikke understøttes af XP, og jeg kender ikke til nogen begrænsninger for, hvor meget ram der må være på et grafikkort i XP.
GamBi skrev:Jeg har nu læst mig frem til at Windows xp understøtter op til 4gb max, dov ved 64 bit udgaven op til 8 gb.
En der ved hvor meget XP understøtter
//Gambi
Som jeg skriver med stort
Men så må jeg selv prøve at lave en XP maskine samt en vista også se hvad de får i div. test
odder
Det har jeg alligvel glemt i morgen, såååå.. dog dog dog dog dog