Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Så vil jeg gerne takke dig for at have overtaget sygdommen fra mig. Jeg er lige sluppet af med min omgang. Dog har jeg lige været på arbejde, og jeg må indrømme jeg var en anelse tung i hovedet og ret sløv til tider.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:Dog har jeg lige været på arbejde, og jeg må indrømme jeg var en anelse tung i hovedet og ret sløv til tider.
Så du er altså kommet dig helt? :P
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Min kæreste og jeg slog op i går, det var meget nyt, men følte bare hun kunne ha' været den rette. Er 26 år og er klar til at slå mig ned men kun med den rette.

Men det var åbenbart ikke hende.
He who dies with honor is a dead man!
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

QrazyLeg skrev:Så vil jeg gerne takke dig for at have overtaget sygdommen fra mig. Jeg er lige sluppet af med min omgang. Dog har jeg lige været på arbejde, og jeg må indrømme jeg var en anelse tung i hovedet og ret sløv til tider.
Sikke det dog kan smitte over WWW :)

Jeg skal også på arbejde i morgen, det skal jeg.... Så skal se og blive rask.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

bukkebrusen skrev:Min kæreste og jeg slog op i går, det var meget nyt, men følte bare hun kunne ha' været den rette. Er 26 år og er klar til at slå mig ned men kun med den rette.

Men det var åbenbart ikke hende.
Puha, 26 og parat til at slå dig ned :S - Man bliver altså 100 år gammel i vores generation (til trods for druk, hor og narko). Det kan sagtens vente :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Ligger syg idag. Kanondårligt tidspunkt for alle vil tro, at man bare pjækker.

Så vil jeg gerne brokke mig over tøsedrengen Mikkel Kessler. Hvis Kessler virkelig er så god, så burde Mads Larsen være en smal sag at ordne.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hvad fejler 3dotz ??

Jeg var til lægen idag, der sidder lidt bronkitis på min ene side ved lungen, som der ikke kan gøres så meget ved, da det alt i alt [k]bare[/k] er en virus. Fik noget hostesaft på recept, og det må jeg nok sige det er stærke sager, må kun tage 5 ml. 3 gange om dagen, der er advarsels trekant på, der bare står og blinker for fare hvis man udøver nogle former for ting... så jeg må bare ligge i sengen og vente på det hele går over......

Det er kedeligt og være syg.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz skrev:Ligger syg idag. Kanondårligt tidspunkt for alle vil tro, at man bare pjækker.

Så vil jeg gerne brokke mig over tøsedrengen Mikkel Kessler. Hvis Kessler virkelig er så god, så burde Mads Larsen være en smal sag at ordne.

...
Men så er det jo spild af energi. Der er altid en lille chance for at man har en dårlig dag, hvorfor man kun skal kæmpe de store kampe. At bruge energi på 1.000'er af udfordrere er formålsløst.

Når det er sagt så skal dette også sige: Hold op hvor er Mads Larsen mange 100 gange mere sympatisk og humoristisk. Håber da på en kamp, og endnu mere på at Mads Larsen vinder den. Det fortjener han :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Puha, 26 og parat til at slå dig ned :S - Man bliver altså 100 år gammel i vores generation (til trods for druk, hor og narko). Det kan sagtens vente :)
Tja altså ikke med hus, bil, hund og børn vel :D Mente bare sådan slå mig ned så jeg havde en kæreste jeg ville mere med end bare bytte hende ud på senere tidspunkt. For det er jo hvad kærester er, en slags udsalgsvare som bliver skiftet ud når et bedre tilbud tilbyder sig. Sørgeligt nok..

Jeg var så i denne omgang den udskiftede vare, selvom hun dog ikke har fundet sin tilbud endnu.
He who dies with honor is a dead man!
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg var ude og handle julegaver idag - er blevet lidt mere rask.... Jeg parkerer inde ved skt. Nikolajs Plads, og da jeg så kommer tilbage ligger der sørme årets julegave fra Københavns Kommune, iform af 510 kr. på et girokort :(

Nu undre det mig så bare, at observationstiden kun er på 3 min. Vi var tilbage ved bilen 6 min. bagefter.

Skal der ikke observeres i min. 10 - 15 min. ?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hvorfor skulle de holde øje med din bil i 15 min ?
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Det har Europark, men det er måske frivilligt om man vil ha' observationstid på.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Kommer det ikke an på hvor du holder, nogle steder er det jo tilladt at lave af- og pålæsning, mens andre steder må man ikke stoppe. Er ikke helt inde i reglerne, men kunne da forestille mig det er sådan.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

jeg er fuld, det er jul, damen er sur, og jeg skal op kl 8 ....
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

mt^1 skrev:jeg er fuld, det er jul, damen er sur, og jeg skal op kl 8 ....
Kan bedre og bedre lide dig
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg har propper i ørerne, så kan næsten intet høre. Så det ender nok med at jeg er pisse irritabel i dag. Én ting er sikkert: Jeg skal ikke spille xbox i dag, for jeg havde også propper i ørerne i lørdags og der tog armlænet i min sofa skade af min irritation. Ikke kun over xboxen, men lige så meget, at jeg næsten intet kan høre. Og så LARMER det!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

odder skrev:Og så LARMER det!
Hvordan ved du det, hvis du næsten ikke kan høre noget? ;)

Ej, du må sgu have god bedring. Se det fra den lyse side at nogle juletræsdansesangehalløj faktisk ikke tåler andres påhør. Nogle familiemedlemmer mener de kan synge væsentlig bedre end hvad tilfældet er...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Problemet er bare, at jeg skal holde jul hos min mor i år, og der plejer vi at være lidt utraditionelle. Så det er spild af dårlig hørelse. Skal ikke undre mig, at næste år er mine ører super følsomme. Og den larm jeg kan høre er susen. Det suser som bare pokker :( Men hey. Jeg slipper da for at høre på familien, så du har ret i at der er bare lidt godt i det. Når vi endelig danser om juletræet, så plejer jeg bare at mumle mig igennem. Jeg gør faktisk tit hvad jeg kan for ikke at danse med.
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Fedt. så blev min jule aften lige ødelagt. kommer hjem til en lejlighed med smadret vindue, og gennem rodet lejlighed.

HVORFOR :mad: kan folk ikke kende forskel på dit og mit..
utrolig de tanker men kan komme på, med hensyn til hvad man ville gøre vis man mødte indbruds tyvene. :roll:
Celebrate Your Life With House
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

jesper_ch skrev:Fedt. så blev min jule aften lige ødelagt. kommer hjem til en lejlighed med smadret vindue, og gennem rodet lejlighed.

HVORFOR :mad: kan folk ikke kende forskel på dit og mit..
utrolig de tanker men kan komme på, med hensyn til hvad man ville gøre vis man mødte indbruds tyvene. :roll:
Stuelejlighed?
Besvar