Brokketråd
Redaktør: Moderators
Så vil jeg gerne takke dig for at have overtaget sygdommen fra mig. Jeg er lige sluppet af med min omgang. Dog har jeg lige været på arbejde, og jeg må indrømme jeg var en anelse tung i hovedet og ret sløv til tider.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Så du er altså kommet dig helt?QrazyLeg skrev:Dog har jeg lige været på arbejde, og jeg må indrømme jeg var en anelse tung i hovedet og ret sløv til tider.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
bukkebrusen
- Captain
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Sikke det dog kan smitte over WWWQrazyLeg skrev:Så vil jeg gerne takke dig for at have overtaget sygdommen fra mig. Jeg er lige sluppet af med min omgang. Dog har jeg lige været på arbejde, og jeg må indrømme jeg var en anelse tung i hovedet og ret sløv til tider.
Jeg skal også på arbejde i morgen, det skal jeg.... Så skal se og blive rask.
Puha, 26 og parat til at slå dig ned :S - Man bliver altså 100 år gammel i vores generation (til trods for druk, hor og narko). Det kan sagtens vente :)bukkebrusen skrev:Min kæreste og jeg slog op i går, det var meget nyt, men følte bare hun kunne ha' været den rette. Er 26 år og er klar til at slå mig ned men kun med den rette.
Men det var åbenbart ikke hende.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
amh
- CAs dkbn-luder
Hvad fejler 3dotz ??
Jeg var til lægen idag, der sidder lidt bronkitis på min ene side ved lungen, som der ikke kan gøres så meget ved, da det alt i alt [k]bare[/k] er en virus. Fik noget hostesaft på recept, og det må jeg nok sige det er stærke sager, må kun tage 5 ml. 3 gange om dagen, der er advarsels trekant på, der bare står og blinker for fare hvis man udøver nogle former for ting... så jeg må bare ligge i sengen og vente på det hele går over......
Det er kedeligt og være syg.
Jeg var til lægen idag, der sidder lidt bronkitis på min ene side ved lungen, som der ikke kan gøres så meget ved, da det alt i alt [k]bare[/k] er en virus. Fik noget hostesaft på recept, og det må jeg nok sige det er stærke sager, må kun tage 5 ml. 3 gange om dagen, der er advarsels trekant på, der bare står og blinker for fare hvis man udøver nogle former for ting... så jeg må bare ligge i sengen og vente på det hele går over......
Det er kedeligt og være syg.
Men så er det jo spild af energi. Der er altid en lille chance for at man har en dårlig dag, hvorfor man kun skal kæmpe de store kampe. At bruge energi på 1.000'er af udfordrere er formålsløst.3dotz skrev:Ligger syg idag. Kanondårligt tidspunkt for alle vil tro, at man bare pjækker.
Så vil jeg gerne brokke mig over tøsedrengen Mikkel Kessler. Hvis Kessler virkelig er så god, så burde Mads Larsen være en smal sag at ordne.
...
Når det er sagt så skal dette også sige: Hold op hvor er Mads Larsen mange 100 gange mere sympatisk og humoristisk. Håber da på en kamp, og endnu mere på at Mads Larsen vinder den. Det fortjener han :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
bukkebrusen
- Captain
Tja altså ikke med hus, bil, hund og børn velPuha, 26 og parat til at slå dig ned :S - Man bliver altså 100 år gammel i vores generation (til trods for druk, hor og narko). Det kan sagtens vente
Jeg var så i denne omgang den udskiftede vare, selvom hun dog ikke har fundet sin tilbud endnu.
He who dies with honor is a dead man!
-
amh
- CAs dkbn-luder
Jeg var ude og handle julegaver idag - er blevet lidt mere rask.... Jeg parkerer inde ved skt. Nikolajs Plads, og da jeg så kommer tilbage ligger der sørme årets julegave fra Københavns Kommune, iform af 510 kr. på et girokort 
Nu undre det mig så bare, at observationstiden kun er på 3 min. Vi var tilbage ved bilen 6 min. bagefter.
Skal der ikke observeres i min. 10 - 15 min. ?
Nu undre det mig så bare, at observationstiden kun er på 3 min. Vi var tilbage ved bilen 6 min. bagefter.
Skal der ikke observeres i min. 10 - 15 min. ?
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg har propper i ørerne, så kan næsten intet høre. Så det ender nok med at jeg er pisse irritabel i dag. Én ting er sikkert: Jeg skal ikke spille xbox i dag, for jeg havde også propper i ørerne i lørdags og der tog armlænet i min sofa skade af min irritation. Ikke kun over xboxen, men lige så meget, at jeg næsten intet kan høre. Og så LARMER det!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Hvordan ved du det, hvis du næsten ikke kan høre noget?odder skrev:Og så LARMER det!
Ej, du må sgu have god bedring. Se det fra den lyse side at nogle juletræsdansesangehalløj faktisk ikke tåler andres påhør. Nogle familiemedlemmer mener de kan synge væsentlig bedre end hvad tilfældet er...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
odder
- Bæver Bekæmper
Problemet er bare, at jeg skal holde jul hos min mor i år, og der plejer vi at være lidt utraditionelle. Så det er spild af dårlig hørelse. Skal ikke undre mig, at næste år er mine ører super følsomme. Og den larm jeg kan høre er susen. Det suser som bare pokker
Men hey. Jeg slipper da for at høre på familien, så du har ret i at der er bare lidt godt i det. Når vi endelig danser om juletræet, så plejer jeg bare at mumle mig igennem. Jeg gør faktisk tit hvad jeg kan for ikke at danse med.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Fedt. så blev min jule aften lige ødelagt. kommer hjem til en lejlighed med smadret vindue, og gennem rodet lejlighed.
HVORFOR
kan folk ikke kende forskel på dit og mit..
utrolig de tanker men kan komme på, med hensyn til hvad man ville gøre vis man mødte indbruds tyvene.
HVORFOR
utrolig de tanker men kan komme på, med hensyn til hvad man ville gøre vis man mødte indbruds tyvene.
Celebrate Your Life With House
Stuelejlighed?jesper_ch skrev:Fedt. så blev min jule aften lige ødelagt. kommer hjem til en lejlighed med smadret vindue, og gennem rodet lejlighed.
HVORFOR :mad: kan folk ikke kende forskel på dit og mit..
utrolig de tanker men kan komme på, med hensyn til hvad man ville gøre vis man mødte indbruds tyvene. :roll: