Upload flere end 5 billeder ad gangen til en FB gruppe ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Upload flere end 5 billeder ad gangen til en FB gruppe ?

Indlæg af JayJay^^ »

Jeg søger et program der kan smide mere end 5 billeder op ad gangen, jeg har googlet en masse, men synes de ting jeg finder ser lidt suspekte ud, så er lidt bange for og installere dem, så vil lige høre om der er nogle der kender en god metode :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
NiNJAPiND

Re: Upload flere end 5 billeder ad gangen til en FB gruppe ?

Indlæg af NiNJAPiND »

Jeg uploader dem til min egen konto først. Og derefter tilføjer dem til en gruppe.

Måske kan du sætte albummet på din konto til at være skjult for alle, men stadig tilføje dem til en gruppe så andre kan se dem der?
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Det prøver jeg lige og lege lidt med, takker for indputtet
§1 I'm always right
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

NiNJAPiND skrev:Jeg uploader dem til min egen konto først. Og derefter tilføjer dem til en gruppe.

Måske kan du sætte albummet på din konto til at være skjult for alle, men stadig tilføje dem til en gruppe så andre kan se dem der?
Jeg plejer at gøre det samme, og så kan albummet jo nemt slettes fra din egen profil igen bagefter, når de er tilføjet gruppen.
Billede
NiNJAPiND

Indlæg af NiNJAPiND »

Sunshine skrev:
NiNJAPiND skrev:Jeg uploader dem til min egen konto først. Og derefter tilføjer dem til en gruppe.

Jeg plejer at gøre det samme, og så kan albummet jo nemt slettes fra din egen profil igen bagefter, når de er tilføjet gruppen.
Kan de det uden de bliver slettet fra gruppen også? Men jeg ikke.. Har dog ikke selv prøvet.
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Sunshine skrev:

Altså, nu har jeg prøvet og slette både album og billeder enkeltvis, og på begge måder forsvinder billederne fra gruppen når de slettes fra min profil :(
§1 I'm always right
Besvar