Jeg har endelig fået købt mig mit første sæt til at spille lidt musik på, og mit setup som lyder som følgende:
2 x Pioneer CDJ800 MK2
1 x Pioneer CDM700S
Nu står jeg og skal have fat i enten Traktor eller Serato. Det er det uendelige spørgsmål om hvad man foretrækker, og hvad man tror der holder.
Jeg har endnu ikke prøvet Serato, og kun prøvet Traktor på computeren et par gange. Men umiddelbart hvad jeg har set på videoer, er det eneste jeg synes ser dumt ud, er at det "beatmap" som jeg ville kalde det, kører fra bund og op, altså vertikalt i stedet for horisontalt, som jeg har set i Traktor.
Jeg har derimod fået afvide at Serato er mere stabil, og har det med ikke at gå ned som Traktor. Hvilket jeg jo ikke ved, når det kun er én person som har fortalt mig det.
Nogen der kan give lidt feedback på hvad de synes jeg skal vælge, og gerne hvorfor.
Eventuelt hvis nogen ligger inde med de nyeste versioner af begge programmer, så man kan prøve dem på computeren endnu engang.
Er det nødvendigt at købe det nyeste af det nye, hvis jeg kun regner med at have 2 CDafspillere til. Jeg skal ikke køre mere end det setup jeg har lige nu.
Her tænker jeg på at det er lidt halv dyrt at smide 4-6000kr efter et program og udstyr som kan mere end jeg skal bruge det til.
Skriv gerne hvis jeg snakker i koder, så jeg kan prøve at redde den ud
Med venlig hilsen.