Virus program til win7 64 bit

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Virus program til win7 64 bit

Indlæg af Feffe »

nogen der ligger inde med noget?
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Re: Virus program til win7 64 bit

Indlæg af Drud »

http://www.microsoft.com/Security_Essentials/

I henhold til deres info "Microsoft Security Essentials er et gratis program fra Microsoft"
Så det skulle være lige til at installere, uden WGA check og alt mulig andet sjov.

I øvrigt et antivirus program som er blevet rigtig godt modtaget i tests, hvor det klarer sig på højde med de aller bedste betalingsprogrammer.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Personligt bruger jeg Avast, som også er gratis. Det fungerer også rigtig godt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Hmm virus program... Vi andre bruger nu et antivirus program ;)
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Svampebob

Indlæg af Svampebob »

Down1 skrev:Hmm virus program... Vi andre bruger nu et antivirus program ;)
I lol'd :lol:
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Jeg vil også klart sige Microsoft Security Essentials, det er det program af de gratis scanners der klare sig klart bedst, næste alle andre scanners mangler funktioner så som spyware beskyttelse osv.

På betalings siden vil jeg anbefale NOD32, det er stadig det bedste antivirus program i mine øjne.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

DoMiNaToR skrev:Jeg vil også klart sige Microsoft Security Essentials, det er det program af de gratis scanners der klare sig klart bedst, næste alle andre scanners mangler funktioner så som spyware beskyttelse osv.

På betalings siden vil jeg anbefale NOD32, det er stadig det bedste antivirus program i mine øjne.
Det sjove er at man ikke behøver betale for NOD32. Man kan hente en trial version fra deres hjemme side, som fungere fuldt ud som købs versionen. Det eneste det kræver er at man opdaterer trial koden en gang om måneden. Det gøres blandt andet på http://www.nod365.net/ eller http://www.nod327.net/
Man skal huske at slå "Web Acces Protecion" fra i programmet inden man går ind på sidderne da de ellers bliver blokkeret.
Men det tager ca. 30 sek, at opdatere koden, og så har du et fuldt funktionelt antivirus program, som er blandt de aller bedste.
DoMiNaToR
Chart Attack VIP

Indlæg af DoMiNaToR »

Korrekt lige som med alt andet kan man snyde sig til en gratis version, jeg fortrækker dog at betale da jeg syntes det er et godt program.
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Avast fungerer lidt på samme måde udover, at det er "legalt" gratis. Du registrerer dig som privatbruger og så får du en gratis licens til et år.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
DoMiNaToR
Chart Attack VIP

Indlæg af DoMiNaToR »

dwr skrev:Avast fungerer lidt på samme måde udover, at det er "legalt" gratis. Du registrerer dig som privatbruger og så får du en gratis licens til et år.
Dog minus den funktionalitet der er i betalingsversion, dvs feks ordenligt beskyttelse mod spyware osv.
Billede
Besvar