Virus program til win7 64 bit
Redaktør: Moderators
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Virus program til win7 64 bit
nogen der ligger inde med noget?
Re: Virus program til win7 64 bit
http://www.microsoft.com/Security_Essentials/
I henhold til deres info "Microsoft Security Essentials er et gratis program fra Microsoft"
Så det skulle være lige til at installere, uden WGA check og alt mulig andet sjov.
I øvrigt et antivirus program som er blevet rigtig godt modtaget i tests, hvor det klarer sig på højde med de aller bedste betalingsprogrammer.
I henhold til deres info "Microsoft Security Essentials er et gratis program fra Microsoft"
Så det skulle være lige til at installere, uden WGA check og alt mulig andet sjov.
I øvrigt et antivirus program som er blevet rigtig godt modtaget i tests, hvor det klarer sig på højde med de aller bedste betalingsprogrammer.
Personligt bruger jeg Avast, som også er gratis. Det fungerer også rigtig godt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Hmm virus program... Vi andre bruger nu et antivirus program 
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
I lol'dDown1 skrev:Hmm virus program... Vi andre bruger nu et antivirus program
Jeg vil også klart sige Microsoft Security Essentials, det er det program af de gratis scanners der klare sig klart bedst, næste alle andre scanners mangler funktioner så som spyware beskyttelse osv.
På betalings siden vil jeg anbefale NOD32, det er stadig det bedste antivirus program i mine øjne.
På betalings siden vil jeg anbefale NOD32, det er stadig det bedste antivirus program i mine øjne.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us

-
wernermeyer
Det sjove er at man ikke behøver betale for NOD32. Man kan hente en trial version fra deres hjemme side, som fungere fuldt ud som købs versionen. Det eneste det kræver er at man opdaterer trial koden en gang om måneden. Det gøres blandt andet på http://www.nod365.net/ eller http://www.nod327.net/DoMiNaToR skrev:Jeg vil også klart sige Microsoft Security Essentials, det er det program af de gratis scanners der klare sig klart bedst, næste alle andre scanners mangler funktioner så som spyware beskyttelse osv.
Man skal huske at slå "Web Acces Protecion" fra i programmet inden man går ind på sidderne da de ellers bliver blokkeret.
Men det tager ca. 30 sek, at opdatere koden, og så har du et fuldt funktionelt antivirus program, som er blandt de aller bedste.
Korrekt lige som med alt andet kan man snyde sig til en gratis version, jeg fortrækker dog at betale da jeg syntes det er et godt program.

Avast fungerer lidt på samme måde udover, at det er "legalt" gratis. Du registrerer dig som privatbruger og så får du en gratis licens til et år.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Dog minus den funktionalitet der er i betalingsversion, dvs feks ordenligt beskyttelse mod spyware osv.dwr skrev:Avast fungerer lidt på samme måde udover, at det er "legalt" gratis. Du registrerer dig som privatbruger og så får du en gratis licens til et år.