Nu har jeg prøvet at afspille en samling mp3 filer, både fra CD og USB via min PS3. Uden held! Der dukker ingenting frem i PS3 menuen, som om den slet ikke kan læse eller se mine filer. Er ved at være lidt rusten hvad dette angår, så er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg har overset? Eller kan PS3 slet ikke afspille MP3 fra CD eller USB??
PS: Både USB og CD kan afspilles via PC uden problemer...
Afspille MP3 på sin PS3 - Hvad gør jeg galt?
Redaktør: Moderators
Afspille MP3 på sin PS3 - Hvad gør jeg galt?
Skal man skrive noget her?
Re: Afspille MP3 på sin PS3 - Hvad gør jeg galt?
Du skal ikke vælge enheden med kryds og gå ind på den - men i stedet trykke trekant og vælge show all files eller noget i den stil. Kan ikke huske det præcist, længe siden jeg har rodet med det.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Som nco skriver marker USB nøglen på PS3, tryk trekant, på dansk "vis alle filer" og så skulle den meget gerne vise filerne, og så skulle de kunne afspilles. Mener også der er noget under "musik" på PS3'ern. Men ved ikke om det kun er med PS3MediaServer tændt det virker.
Hej,
Nu har jeg på den ene eller den anden vis formået at få det til at virke. Pillet ved nogen indstillinger og vupti så virkede det. Problemet var førhen at hverken USB eller CD ikoner kom frem i PS menuen. Derfor var det svært at trykke trekant. Men tak for hjælpen ellers!
Nu har jeg på den ene eller den anden vis formået at få det til at virke. Pillet ved nogen indstillinger og vupti så virkede det. Problemet var førhen at hverken USB eller CD ikoner kom frem i PS menuen. Derfor var det svært at trykke trekant. Men tak for hjælpen ellers!
Skal man skrive noget her?