Afspille MP3 på sin PS3 - Hvad gør jeg galt?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
raffay

Afspille MP3 på sin PS3 - Hvad gør jeg galt?

Indlæg af raffay »

Nu har jeg prøvet at afspille en samling mp3 filer, både fra CD og USB via min PS3. Uden held! Der dukker ingenting frem i PS3 menuen, som om den slet ikke kan læse eller se mine filer. Er ved at være lidt rusten hvad dette angår, så er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg har overset? Eller kan PS3 slet ikke afspille MP3 fra CD eller USB??

PS: Både USB og CD kan afspilles via PC uden problemer...
Skal man skrive noget her?
nco
Site Admin
Kontakt:

Re: Afspille MP3 på sin PS3 - Hvad gør jeg galt?

Indlæg af nco »

Du skal ikke vælge enheden med kryds og gå ind på den - men i stedet trykke trekant og vælge show all files eller noget i den stil. Kan ikke huske det præcist, længe siden jeg har rodet med det.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Som nco skriver marker USB nøglen på PS3, tryk trekant, på dansk "vis alle filer" og så skulle den meget gerne vise filerne, og så skulle de kunne afspilles. Mener også der er noget under "musik" på PS3'ern. Men ved ikke om det kun er med PS3MediaServer tændt det virker.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Hej,

Nu har jeg på den ene eller den anden vis formået at få det til at virke. Pillet ved nogen indstillinger og vupti så virkede det. Problemet var førhen at hverken USB eller CD ikoner kom frem i PS menuen. Derfor var det svært at trykke trekant. Men tak for hjælpen ellers!
Skal man skrive noget her?
Besvar