Er der nogen der ved hvordan man spiller Warcraft 3 over net uden valid cd-key, eller en "funden" cd-key og hvilken crack skal man "apply'e"?
På forhånd tak
Mvh. SyReN
WC3 Multiplay!? :S
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Nu er jeg personligt ikke til strategi (ud over AoE og EE) men mine venner har købt D2+E og WC3 og de har bestemt ikke fortrudt.
Jeg har da også selv købt HL, men der var jeg lidt skuffet fordi min Cd-key var i brug første gang eg skulle bruge den
, ikke nok med det personen der brugte den cheatede også så blev banned fra ale servere i 1 døgn. Men den er ikke i brug mere så det problem er løst nu

-
MadsenDK
Et sted at finde et sådan crack/loader kunne være http://broodsx.cjb.net... jeg kan kun sige at Warcraft III v1.06 virker... da det er den eneste jeg har prøvet...
Der findes loaders til: "Warcraft 3 Frozen Throne BETA, Warcraft III, Diablo II, Diablo II LOD, Diablo, Starcraft: BRoodwar og Warcraft II BNET".
Til slut vil jeg anbefale at du køber spillet, hvis du syntes om det... Du vil jo heller ikke bryde dig om at folk udnyttede din mor, uden at betale!!!
Der findes loaders til: "Warcraft 3 Frozen Throne BETA, Warcraft III, Diablo II, Diablo II LOD, Diablo, Starcraft: BRoodwar og Warcraft II BNET".
Til slut vil jeg anbefale at du køber spillet, hvis du syntes om det... Du vil jo heller ikke bryde dig om at folk udnyttede din mor, uden at betale!!!
Er det da muligt at spille over battle.net uden at have den originale, og med crack???MadsenDK skrev:Et sted at finde et sådan crack/loader kunne være http://broodsx.cjb.net... jeg kan kun sige at Warcraft III v1.06 virker... da det er den eneste jeg har prøvet...
For the love of music!