WC3 Multiplay!? :S

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
SyrenDK

WC3 Multiplay!? :S

Indlæg af SyrenDK »

Er der nogen der ved hvordan man spiller Warcraft 3 over net uden valid cd-key, eller en "funden" cd-key og hvilken crack skal man "apply'e"?

På forhånd tak

Mvh. SyReN
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Køb spillet.. hvis det er så godt at du vil bruge tid på det online, så er det vel også godt nok til at blive købt?

Har da personligt købt både HL og Diablo2 + Expansion for at kunne spille online...
Billede
SyrenDK

Indlæg af SyrenDK »

tænkte nok der ville komme sådan et indlæg, sorry, men andre?
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Hvis det er meningen at du vil spille på Battle.Net er der ikke anden vej end til disken hos din forhandler, det er jeg temmelig sikker på.

Jeg står side om side med Zlinky... Hvis du synes det er så godt, så køb det dog.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Nu er jeg personligt ikke til strategi (ud over AoE og EE) men mine venner har købt D2+E og WC3 og de har bestemt ikke fortrudt. :D Jeg har da også selv købt HL, men der var jeg lidt skuffet fordi min Cd-key var i brug første gang eg skulle bruge den :x , ikke nok med det personen der brugte den cheatede også så blev banned fra ale servere i 1 døgn. Men den er ikke i brug mere så det problem er løst nu :D :D
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

.

Indlæg af GamBi »

CD key'z til CS er leth at få :)..

WC3 har jeg ikke prøvet endnu :=
Slet mig
MadsenDK

Indlæg af MadsenDK »

Et sted at finde et sådan crack/loader kunne være http://broodsx.cjb.net... jeg kan kun sige at Warcraft III v1.06 virker... da det er den eneste jeg har prøvet...
Der findes loaders til: "Warcraft 3 Frozen Throne BETA, Warcraft III, Diablo II, Diablo II LOD, Diablo, Starcraft: BRoodwar og Warcraft II BNET".

Til slut vil jeg anbefale at du køber spillet, hvis du syntes om det... Du vil jo heller ikke bryde dig om at folk udnyttede din mor, uden at betale!!!
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

MadsenDK skrev:Et sted at finde et sådan crack/loader kunne være http://broodsx.cjb.net... jeg kan kun sige at Warcraft III v1.06 virker... da det er den eneste jeg har prøvet...
Der findes loaders til: "Warcraft 3 Frozen Throne BETA, Warcraft III, Diablo II, Diablo II LOD, Diablo, Starcraft: BRoodwar og Warcraft II BNET".

Til slut vil jeg anbefale at du køber spillet, hvis du syntes om det... Du vil jo heller ikke bryde dig om at folk udnyttede din mor, uden at betale!!!
Er det da muligt at spille over battle.net uden at have den originale, og med crack???
:roll:
For the love of music!
Besvar